voor randy

A

Anoniem

Guest
Hoi Randy,

Ik ken je van het maart forum, en las net per ongeluk dat je misschien wel eens zwanger kunt zijn. Ik hoop het echt van harte voor je en zal voor je duimen, vooral na wat je allemaal hebt meegemaakt en daarna nog een keer een mk voor je kiezen, dat is niet niks en gaat je ook niet in de koude kleren zitten.

Wij zijn met een groep maart moeders verhuisd naar een ander forum, dus als je het goed vind zal ik ze op de hoogte stellen als je een positieve test hebt.

Meid, succes met wachten en ik hou je in de gaten op dit forum.

groetjes linda

Hoi Linda,

Bedankt voor je berichtje, het zijn idd geen dingen die je in de koude kleren gaan zitten, maar we proberen like usual positief te blijven, we moeten wel, het leven gaat verder hoe hard dat ook is.

Soms wil ik wel weer eens dat ik "gewoon" randy was, maar dat gaat niet, ik blijf voor de rest van mijn leven een moeder van een overleden kindje, daar sta ik mee op en ga ik mee naar bed.

Ik had graag op het maart-forum ook willen vertellen dat wij maar een weekje het geluk hadden mogen proeven van een nieuwe zwangerschap en dat ik dus een miskraam had gehad.
Het goede nieuws heb ik nog wel kunnen brengen, maar het slechte niet, het forum was verhuis en ik kon jullie 1 2 3 niet weer vinden.
Maar als jij hun op de hoogte wil houden graag, tuurlijk is dat goed.

Lief van je dat je een berichtje voor me achterliet.

Liefs Randy

p.s. hoe is het bij jullie?

Hoi Randy,

WIj waren ook niet zo blij met het feit dat het forum er in eens af was en we nu bij de jan - feb en maart moeders in een groep zitten, het is ook zo druk dat we met een aantal maart moeders zijn verhuisd naar een ander forum: www.forumplaza.nl
dan jeugd en kinderen en dan de maart mama's en baby's, misschien als je het leuk vind kun je er eens gaan kijken of evt. je berichtje plaatsen. Ik heb nog niks gemeld daar, ik dacht misschien wil je dat zelf wel doen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je af en toe gewoon "randy" wilt zijn, maar zoals je zelf aan geeft zal dat niet meer gebeuren.

Met de meeste maart moeders gaat het goed, allemaal wel eens een onzeker vraagje over het een of ander, maar de meeste zijn goed door de bevalling gekomen, alleen Chris / 1 april, had een heftige ervaring achter de rug, staat ook te lezen op het nieuwe forum, verder missen er nog een aantal moeders van maart, dus hoe het met die gaat weten we niet.

Ik durf het bijna niet te vragen maar ben je al ongi?? Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent en dat alles goed gaat, het zal gerust een hele moeilijke tijd worden vol nare herinneringen maar ik hoop echt dat je snel een gezond kindje in je armen kunt houden dat heb je wel verdiend na alles.

ik voor je duimen meid  en als ik je niet spreek op het nieuwe forum houdt ik je hier in de gaten.

groetjes linda

Hoi Linda,

Tuurlijk ken je dat gewoon vragen, ik ben nog steeds niet ongi, maar dat kan dit weekend ook nog komen, wat we natuurlijk niet hopen.

Misschien dat ik wel een kijkje kom nemen op dat forum als ik zelf weer zwanger ben, ik heb er op dit moment niet zo heel veel behoefte aan.

Liefs Randy

Hoi Randy,

Sorry voor de late reactie, had geen tijd gehad om op het forum te lezen. Ik snap heel goed dat je er nu nog geen behoefte aan hebt, heel begrijpelijk. Ik had ook spijt toen ik het opschreef.

Ik hoop voor je dat je nog niet ongi bent en dat je snel positief test.

Ik hou je in de gaten.

groetjes linda

Hoi Randy,

Ik moest je de groetjes en knuffels geven van het maart forum, we hopen dat je snel een positief bericht zult hebben, ik hou je in de gaten.

groetjes linda

Terug
Bovenaan