voor rene26 (vraag over cremepje tegen puistjes)

A

Anoniem

Guest
hallo rene26

ik las net jou stukje onder HELP LAST VAN PUISTJES. en je had het over een creme die je bij de apotheek haalt? ik ben 23 en alle producten uit de schappen al geprobeert maar niets helpt. ik heb er niet veel maar wel goed zichtbaar en ik vroeg me af was die creme precies doet. wat hij aanpakt zeg maar.

alvast bedankt.
groetjes esther23

quote: Esther23 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2005 20:35:12'));

hallo rene26

ik las net jou stukje onder HELP LAST VAN PUISTJES. en je had het over een creme die je bij de apotheek haalt? ik ben 23 en alle producten uit de schappen al geprobeert maar niets helpt. ik heb er niet veel maar wel goed zichtbaar en ik vroeg me af was die creme precies doet. wat hij aanpakt zeg maar.

alvast bedankt.
groetjes esther23

Hoi Esther,
Helaas heb ik geen bijsluiter meer, benzoylperocide is een gel die de puistjes laat uitdrogen. Het is best een agressief middel omdat het kan uitbijten in kleding. Je kan het eens proberen het kost bijna niets. Als je er meer over wil weten zou ik als ik jou was benzoylperoxide op google intikken. Op de tube staat nl niet zoveel info, dat je het moet gebruiken bij jeugdpuistjes. Ik heb ook best wel een hoop geprobeerd al heb ik er niet constant last van. Eens in de zoveel tijd een paar. Dit middel vind ik echt goed werken, ik hoop dat het bij jou ook helpt.
Succes!
Groetjes Rene

Terug
Bovenaan