Voor Rene26

A

Anoniem

Guest
Jeetje wij maken eigenlijk hetzelfde mee vandaag.
Balen he of kan je er wel goed mee om gaan?
(ik blijf vandaag ik bed .... heb een baaldag)

Heb jij ook het probleempje wat ik in mijn berichtje hiervoor heb beschreven??

Vind het wel leuk om een aantal dingen samen te delen.
Jij bent ook 26 en zit in ronde 3.
Misschien kunnen we vaker op elkaar reageren!!

Veel liefs Nony

quote: Nony schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2005 12:16:09'));

Jeetje wij maken eigenlijk hetzelfde mee vandaag.
Balen he of kan je er wel goed mee om gaan?
(ik blijf vandaag ik bed .... heb een baaldag)

Heb jij ook het probleempje wat ik in mijn berichtje hiervoor heb beschreven??

Vind het wel leuk om een aantal dingen samen te delen.
Jij bent ook 26 en zit in ronde 3.
Misschien kunnen we vaker op elkaar reageren!!

Veel liefs Nony

Hoi Nony,
Balen zeg dat je na 5 dagen negatief test.
Net zoals ik al ben ik nu nog maar 2 dagen overtijd.
Ik ben er echt heilig van overtuigd dat ik echt wel zwanger ben, ik voel me zo anders. Ik voel van alles in mijn buik, ik heb de innesteling gevoeld (denk ik) en heb het constant warm of koud en een hele hoge hartslag. En ben erg emotioneel.
Normaal ben ik de nuchterheid zelf maar nu even niet meer.
Maar meid wie zegt dat jij niet zwanger bent, ik heb nu al zo vaak gelezen dat een heleboel meiden pas na een week of 2 weken positief testen.
Hoe denk je er zelf over. Voel je je anders.
Welke test had je gebruikt, die dingen zijn trouwens nog best duur he.
Wel grappig he dat we even oud zijn en in ronde 3 zitten.
Hou je me op de hoogte hoe het verder met je gaat.
Liefs Rene

Ik heb de Clear-blue test gebruikt.  Er was  duidelijk 1 streepje. Begon al gelijk te juichen maar toen las mijn man de gebuiksaanwijzing nog eens en toen kwam het er op neer dat je toch een + moet zien. Dat was duidelijk niet het geval.

Ik heb lekker gehuild, berichtje geschreven op dit forum en heb me er nu bij neer gelegd.
Het gekke is, nu ik van de spanning af bent ik al een half uur een duidelijke ongi-buikpijn voel.
Je lichaam zit echt raar in elkaar. Misschien duurde het wat langer omdat ik spnning opgebouwd had.

Ik had ook eigenlijk geen zwangerschapskwaaltjes. Maar ja dat hoeft niet iedereen te hebben. Wel had ik een weekje veel afscheiding en voelde ik (banden) krampjes af en toe in mijn buik. Dus had toch best wel hoop.

Maar helaas!

We houden elkaar op de hoogte.

Veel liefs Nony

Hoi Nony,
Zo he he daar ben ik weer, we zijn de hele dag op pad geweest en daarna bij mijn ouders gegeten. Nu net weer thuis.
Hoe is het met jou ben je de hele dag in bed gebleven?
Zijn de rode duivels  al in opkomst, je zei toch dat je ongi kramp had.
Bij mij voelt het nog steeds heel raar in mijn buik, net of ik verliefd ben en vlinders in mijn buik heb.
Morgen naar de ikea, een beetje afleiding want als je in je uppie thuis zit dan blijft het zo malen in je hoofd.
Ik hou je op de hoogte.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan