voor renske

A

Anoniem

Guest
Hoi Renske,
Ik zag ergens in je berichtje dat jij met ovulatie testen je eisprong had gezien op dag   26
Maar hoelang was jouw cyclus dan wel niet want ik heb een cyclus van 26 dagen.
Ga namelijk deze maand ook met ovulatietesten kijken wanneer ik mijn eisprong heb.
Ben al vanaf augustus bezig voor mijn tweede kindje.
Gr liselotte

Hoi Liselotte

Ik heb alleen met mijn laaste cyclus ovulatietesten gebruikt en toen testte ik op dag 25 en dag 26 na de eerste dag van mijn menstruatie positief. Ik heb cyclussen gehad varierend van 29 tot 36 dagen. Na die positieve test ben ik niet meer ongi geweest dus hoe lang mijn cyclus dan was geweest weet ik niet. Volgens de VK had ik gewoon een erg late eisprong, hetgeen meer vrouwen hebben zonder dat ze het weten.
Als je een korte cyclus hebt zoals jij hoef je ook minder te testen want ik was begonnen op dag 12 en heb dus 14 dagen achter elkaar getest!
Ik heb op zondagochtend en maandagochtend positief getest en zondagavond en maandagavond geklust. 1 van die 2 keren was het dus raak.
Ovulatietesten zijn ideaal om op te sporen wanneer je ei komt dan kan je (als je dat zou willen) gericht gaan klussen. Succes en als je nog wat wilt weten hoor ik het wel!

Liefs

Hoi Renske,
hoelang was jij al bezig voor je met de testen ging beginnen?
en welke testen had jij?
ik heb normaal een cyclus van 26 dagen maar de laatste keer was hij 30 dagen.
ik dacht ook dat ik zwanger was.
echt balen dus.
daarom heb ik nu testen gekocht.
ik heb al een kindje waarvan ik binnen een maand zwanger van was.
heb normaal in de tweede week na mijn menstruatie veel pijn en mijn huisarts zei dat dat eisprong pijn was dus nu wil ik wel eens weten of dat ook zo is.
ben al acht maanden bezig.
Gr liselotte

Ik was 8 maanden bezig en toen ben ik begonnen met testen.
Had de testen van Clear Blue gekocht, vond ze prettig in gebruik  hoewel ze wel aan de dure kant zijn. Erg he, ik heb ook zo vaak gedacht: ja, nu is het echt raak! en weer werd ik dan ongi. Tot deze keer, ik wist dat het goed zat ondanks dat ik pas op dag 38 een positieve test had! Paar dagen daarvoor had ik een Kruidvat test gedaan en daar verscheen een heeeeeeeel lichtblauw streepje. Wist eigenlijk niet of dat wel wat was. De dag erna weer en de dag erna ook. Toen ben ik dezelfde dag naar de HA gegaan en zij testte negatief. De dag erna een dikke vette "zwanger" met de digitale CB! Zo zie je maar hoe gek het kan lopen! Is ook snel gegaan met je eerste? Die kriebels van wachten kende je dus niet! Nou, hoop dat je snel je ei opspoort en je lekker kan zwangeren voor de tweede!

hoi renske,
dat is wel toevallig want ik ben nu ook acht maanden bezig.
hoop dat het bij mij ook lukt net als bij jou.
in ieder geval bedankt voor je snelle reacties.
gr liselotte

Terug
Bovenaan