voor Renzo!

Ik heb je berichtje op mn site gelezen, wel een goeie dat je gelijk in slaap viel. Ik heb ook heel lekker geslapen. En mama heeft geen hyves, ik mag blij zijn dat ze die site voor elkaar kreeg en dit forum snapt ze , maar verder... Misschien dat ze hyves nog is gaat proberen (msn zou ze ook al doen) maar dat doet ze dan als ze wat meer tijd heeft!

En jij hebt inderdaad net zo'n ooievaars beet als mijn broer!

Groetjes Renske

Hoi Renske,

ja dat dacht ik al gezien te hebben bij je broer wat is je broer ook al groot he net als mijn broer ook al zon bink....en ik heb heerlijk geslapen en mijn mama heeft denk ik ook mijn gebruiksaanwijzing gevonden(werd tijd he na een ½ jaar hahahaha )  want nu hoef ik lekker niet in de box in slaap te vallen maar zodra ik ff in mn oogjes wrijf en warme handjes krijg legt mama mij lekker op bed en dan kan ik veeeeeeel beter slapen .....slaap jij ook gewoon overdag op je bedje???...

groetjes en kus van Renzo (die nu nog ff plat gaat in zn bedje)

Goedzo van jou dat je zo lekker geslapen heeft! En geef mama die gebruiksaanwijzing voortaan wat eerder! Ik slaap snachts hele nacht en 1keer overdag smiddags in mn bedje en heel af en toe val ik in de box nog eens in slaap, maar dat gebeurt steeds minder, want ik wil ook wel graag alles in de gaten houden!!

weltrusten (slaap je al? ik wel, al vanaf 20.00uur, dit schrijf ik in mn slaap)
groetjes Renske

ik slaap al wel ja whahhaha maar mijn mama weet ongeveer wel wat ik denk nu...na die gebruiksaanwijzing ......ene ik slaap heel erg veel de laatste dagen pfff lig wel 4 keer per dag lekker in mn bedje ......meissie slaap lekker en dikke kussss van je Forum vriendje Renzo

Komt zeker van het warme weer dat je zoveel slaapt. Ik sliep ook altijd veel, maar ga nou juist meer wakker zijn! En ik hou altijd heel goed mijn broer in de gaten, doe jij dat ook? Alleen vind mijn broer mij niet zo super interssant meer geloof ik, maar  hij geeft me nog  wel af en toe een kusje.

kusje  je forumvriendinnetje Renske

Hoi Renske,

Ja ik hou mijn broer ook in de gaten die doet allemaal van die stoere dingen en als hij heel gek voor me staat te doen dan lach ik me rot .....ook al doet hij alleen maar heel hard BOE roepen dan scheur ik zowat hijs ook zo leuk hahaha...hij vind me nog erg intressant (denk ik) maar hij is ook erg druk met zn vriendjes en dan zie ik hem niet zoveel ......en ik denk dat mijn broer ook stiekum blij is dat ik nu overdag een paar x naar bed gaat.......dan doet mama spelletjes met hem en daar fleurt hij weer van op;-)

ik ga lekker met papa en mama een weekendje naar opa en oma dus ik ben er dan 2 daagjes niet ik zal je missen ;-)

Liefs en een Kus van Renzo;-)

Terug
Bovenaan