Voor Rian84

A

Anoniem

Guest
Hallo Hallo,

Rian  ik wilde je vandaag heel veel ******************************* geven voor je afspraak vanmiddag, laat je me even iets weten. Ik duim voor je meis! Maak je tot die tijd niet te druk! Alles komt goed, is het niet nu dan over een paar weken! Echt!

Gr Miranda

Hey Miranda,
Dank je!
Maar.. die afspraak was gister.. en heb te horen gekregen dat het echt over is baarmoeder was (gelukkig) leeg.. daar ben ik wel weer blij om omdat ik echt op zag tegen een eventuele curretage..
Op naar de volgende keer!
Voel me wel rot, maar het komt vast goed!!
Hoe gaat het nu met jou???
Liefs,
Rian

Ooh sorry meis! Heb het ook zo druk gehad... helemaal de dagen kwijt. sorry sorry sorry! En dan een dag later die stommem sterretjes geven, excuus. Wat klote zeg! gelukkig is eea wel schoon dan. Ik heb me weer iets vreemds. Ik had je gezegd dat ik eigenlijk mijn ei (dacht ik dus) rond 26-27-28-  feb / 1 maart  had. Mijn bloeden is dus gestopt en we hebben al weer een paar keer geklust (nou ja echt sex gehad). Ga ik net naar de wc heb ik ik schat 3 druppeltjes bloed bij het afvegen... een innesteling zo kort op miskraam??? Ik snap er niks meer van, of het kan natuurlijk een beginnende menstruatie zijn. We wachten weer af. Ik hou je op de hoogte.
Voor jou, wacht rustig je bloeding af en dan weer vol goede moed verder. Wat je hebt meegemaakt moet je nooit vergeten. Maar laat je leven er niet onder lijden. Komt echt allemaal goed. Zwanger worden kan je, dus dat zou een heel fijn gevoel moeten zijn.
Doe je rustig aan. Tot snel!

Heee,
Lieve meid maakt echt niet uit hoor!
Je leeft met me mee en daar gaat het om!
Ik vind het echt super hoe iedereen me steunt hier!
Mijn bloeding is gelukkig over nu!
Verder voel ik me goed!
Tja het is super verwarrend he allemaal!
Wij gaan gewoon door en zien wel hoe het verder gaat!
Succes meis en we houden contact!
XXX

Terug
Bovenaan