Voor Riannet

A

Anoniem

Guest
Hey,

Ik las in de topic van Esmé iets over de McDonalds in Ochten. Mijn zusje en haar vriend krijgen eind januari/begin februari de sleutel van hun huisje in Ochten (wonen nu in Geldermalsen). Wat grappig dat dat dan weer dicht bij jou is. Wij moeten dan zo'n 2 uur rijden.

Groetjes,
Nelly.

Dat is hier een kwartiertje vandaan ongeveer. Ik ging er laatst ff snel een hapje eten met Lydia en toen kwam ik Marieke met man en Thomas tegen (nou ja andersom, ik keek haar straal voorbij), vandaar mijn knipoog.
Maar je bent altijd welkom hoor, als je in Ochten op bezoek bent.
Groetjes, Rianne

Bedankt voor het aanbod. Misschien wippen we inderdaad wel een keertje langs.

Groetjes,
Nelly.

Cool!

Afspreken bij de mac??? Dan kom ik ook, hahahha!
Alleen vind ik mac rond etenstijd lekkerder als zomaar op een zondaar-tijd...

-X- Marieke

PS: Hoe komt een mens in hemelsnaam in Ochten terecht???
          ( vast op dezelfde rare manier als in Opheusden, moet je maar zeggen....)

Hahaha. Dat dacht ik eerst ook. Ze gaan volgend jaar trouwen en wonen nu nog bij zijn ouders. Omdat ze (nog) geen huis kunnen kopen, willen ze huren. Ze stonden al heel lang op de wachtlijst en toevallig kwam er een huis in Ochten vrij. Nu wonen ze in Gledermalsen en ik geloof dat Ochten iets verder is (vanuit Zeeland). Het huis wordt helemaal in orde gemaakt door woningbouw, ze hebben al een nieuw badkamer, keuken, toilet, etc. uitgezocht. Zodra de huidige bewoners er uit zijn wordt het huis in orde gebracht en kunnen ze er in.

Verder ben ik helemaal niet bekend daar in die buurt. Ik geloof trouwens dat ze willen trouwen op Marienwaerd of zoiets en feesten in Tiel.

groetjes,
Nelly.

hey!

Het is een leuk en "goedgekeurd" dorp hoor, hier in de betuwe, hahahah!
Ik woon er een steenworp afstand vandaan, laat maar weten als ze nog een vriendinnetje zoekt hier in de buurt!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan