Voor Ris

Hoi Ris

Ik las onder de titel het geslacht willen weten wel of niet. Dat jij iets gedaan had met een naald om het geslacht te bepalen. Ik ben erg nieuwsgierig naar dat soort dingen, dus zou je mij willen vertellen hoe dit werkt

Groetjes Doortje 18,2 weken 6 jan. 2006 uitg.
 
Hoi Doortje,

Natuurlijk wil ik jou daarover vertellen!!!

Je doet een draad door een naald heen. En dan is het het beste als je het door iemand anders laat doen.
Je laat die naald een paar keer over je buitenzijde van je hand glijden, terwijl je je hand vlak in de lucht houdt. Daarna hou je de naald zo stil mogelijk boven je hand.
En nu moet je opletten wat de naald gaat doen. Als de naald nu rondjes gaat draaien, betekend dat een meisje, als het heen en weer gaat betekend het een jongentje. Blijf dit herhalen tot dat de naald boven je hand stil blijft staan.
Bij mij kwam er jaren geleden uit dat ik eerst een meisje zou krijgen en dan een jongentje, daarna stopte de naald. En inderdaad heb ik al een meid, dus zou nu een jongentje moeten worden.
We hebben het wel eens bij mn oma gedaan die had 7 kinderen en dat klopte precies.
Daarom ben ik nu ook wel erg nieuwschierig of er inderdaad een jongentje in mn buik zit.
Het is wel moeilijk om zo uit te leggen, als je het niet snapt moet je het maar doorgeven.
Ben erg benieuwd naar jou uitslag....

Veel succes, enne ik ben ook 18 weken zwanger.(uitgerekend op 4 januari)

Groetjes, Charissa
 
Hoi Ris

Ohh ik begrijp wat je boedoeld, hier doen ze dat met de trouwring van vader en een ketting van moeder of andersom. Ik wist alleen niet meer hoe het zat, bij cirkels dacht ik een jongen, maar dat is dus andersom. Nou ja ik lees je bericht zo nog even na en dan schrijf ik het op.

Ga ik wel uitproberen.

Niet dat het ons echt veel uitmaakt. Maar een meid zou geweldig zijn, daar mijn oma nog leeft zouden we dan 4 generaties het zelfde geslacht hebben. Dus dat zou leuk zijn, maar een jongen is voor mijn vader geweldig en mijn man heeft zijn stamhouder. Dus het klinkt klische maaar als het maar gezond is.

Groetjes Doortje
 
Terug
Bovenaan