voor rixtmeisje

Hoi,

Ik las net dat je door de pil heen zwanger bent geraakt. Nu gebruik ik sinds juni een lichtere pil en heb de laatste 2 weken het idee dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Hoe heb jij ontdekt dat je zwanger was? Ik vind het nl erg moeilijk moet ik testen?, moet ik stoppen met de pil en dan afwachten of ik ongesteld wordt na de stopweek?

Twijfels alom.

Graag hoor ik van je

groetjes maybebaby3

Hallo,

Sorry, zie nu pas je berichtje. Maar wil toch nog wel even reageren.
Ik ben inderdaad door de pil heen zwanger geraakt, dit kwam omdat ik 2 weken aan de diarree ben geweest (eten in het buitenland). Dit was de laatste dagen voor het einde van de strip, die keer werd ik gewoon ongesteld, maar was ook de eerste  1 1/2 week van de nieuwe strip nog aan de diarree, na deze strip zou ik sowieso al stoppen met de pil omdat we graag een kindje wilden. Maar omdat ik toen niet ongesteld werd, heb ik na 3 dagen toch maar een test gedaan.

Ik weet wel dat een pil je gigantisch voor de gek kan houden, met alle kwaaltjes die bij een zwangerschap kunnen horen. Toch werd ik (wel 2 dagen later dan normaal) gewoon ongesteld. Maar denk dat mijn lichaam zich gewoon voor de gek hield, en daarbij de ongesteldheid heeft uitgesteld.

Mocht je toch nog steeds twijfelen, kun je altijd een test wagen. Bij de Kruidvat heb je 2 in een pakje voor 5 euro, en die zijn net zo goed als die dure...

Hoop dat ik je zo genoeg geïnformeerd heb!!

Liefs Rixt

Terug
Bovenaan