voor roebie

hoi hoi

Ik las net een berichtje van teletubbie..( wat lief van haar dat ze aan ons denkt)  
Ja ik lees nog steeds mee met het maartforum.........
Nu las  ik dat jij dat dus ook nog steeds doet... ben dus niet de enige..

Ik weet niet waarom ik het doe... w.s omdat ik benieuwd ben hoe het met de andere meiden gaat, die net zover als mij en dus jij waren.
Soms tel ik ook nog de weken, van hoever ik anders was geweest..... doe jij dat ook?

ik merk wel dat het op dit moment best wel goed gaat en daar ben ik blij om.
Hoe gaat het met jou.. hoe voel je je?

liefs tobi

hoi hoi!

Ja hoor, ik hang af en toe ook gewoon nog in het maart-forum rond. Ik check dit forum bijna dagelijks en maart eens per week ofzo. Gewoon uit nieuwsgierigheid.

En tuurlijk denk ik nog weleens hoever ik nu zou zijn... Dat vind ik nog steeds moeilijk. Ik heb het idee dat ik achterloop ofzo... En ik kan die tijd nooit meer inhalen. Ik had zo graag op mijn 27-ste moeder geworden (dat roep ik namelijk al 10 jaar en het was bijna werkelijk geworden)... Om dat nog voor elkaar te krijgen zou ik echt deze maand zwanger moet worden anders wordt het mijn 28-ste, wat natuurlijk ook geen ramp is en ook iets realistischer.

Ik ben heel blij dat het met jou beter gaat. Ik heb echt een kloteweek. Waarschijnlijk door mijn menstruatie vorige week. Ik heb geen betere verklaring. Iedereen krijgt me heel makkelijk aan het huilen wat normaal gesproken echt niet makkelijk lukt. Zelfs gisteren nog tijdens een etentje met collega's. Had ook ineens weer een bloeding tijdens dat etentje. Het bloed was wel bruin, maar toch raar. Misschien door de alcohol dat het daardoor los kwam? Ik gok ook maar wat. Over het algemeen gaat het nog steeds wel goed hoor, maar ik heb nog steeds af en toe mijn dipjes alhoewel ze kort duren, dus echt last heb ik niet van.

Mijn vriend en ik gaan er weer helemaal voor! Dit weekend is EISPRONG-WEEKEND! Jippie! We gaan wel bij vrienden in Drente logeren, maar dat mag de pret niet drukken. Moeten we geen lawaai maken... :)) Ik heb al allemaal tips van vriendinnen gekregen hoe we 'het' zo geruisloos mogelijk kunnen doen... Echt heel grappig hoe  ze voor me  meedenken.

We houden elkaar weer op de hoogte!

Liefs, Roebie

Terug
Bovenaan