voor roebie

hoi

hoe gaat het ermee..

ik wacht nog steeds   en heb geen flauw benul welke kant het op gaat.. vandaag dag 39............................

ik word er een beetje gek van.. maar goed we wachten maar gewoon af..

hoe is het met jou......ik denk aan je

nog een vraagje ; onder welke naam kan ik je treffen bij msn... ik heet daar zorry en ben er morgen overdag en ws sávonds ook even.

hoi Tobi,

Ik zou niet graag in jouw schoenen staan nu. Volgend weekend  is mijn NOD... Ook weer spannend. Vrijdag wordt mijn vriend 30 en dat gaan we zaterdag vieren...

Vandaag ben ik trouwens bij de gynaecoloog geweest voor nacontrole. Hij verwacht me snel (zwanger) terug zei hij toen ik wegging. Alles was goed, dus dat ik een enorme geruststelling. Door zijn hele houding en zekerheid voel ik me gelijk een stuk beter. Zo van: lukt het deze maand niet, dan wel de volgende. Pas als het over 9 maanden nog steeds niet is gelukt, moet ik terugkomen. Als ik in de tussentijd zwanger raak en een miskraam krijg, gaan ze mijn bloed onderzoeken op stolling. Gewoon fijn dat ze me in de gaten houden en dat ik er altijd terecht kan.

Oh ja, inderdaad handig als we elkaar namen weten... Op de MSN kun je me vinden onder Rubstertje. Mijn naam is Ruby, vandaar hier Roebie (zoals je het uitspreekt) en mijn ouders en een paar vrienden noemen me altijd Rubster(tje).

Heel veel succes met wachten. Ga je over een paar dagen weer testen? Heb je verder klachten (moe, buikpijn, misselijk)?

We 'spreken' elkaar weer snel.

Liefs,
Roebie

Terug
Bovenaan