VOOR ROEBIE!

Dank je lieverd! Ik houd je op de hoogte! Ik moet er donderdag al om 09.00 uur zijn.

Heb je gezien dat Tobi ook weer zwanger is?! Echt geweldig! Ik voel me trouwens super. Volgens mij zit het wel goed. De kat komt nog steeds bij me knuffelen en de huisarts heeft vorige week mijn buik gevoelt (ik was er voor vage klachten, maar het bleek een virusje). Mijn baarmoeder zat al lekker hoog volgens hem, dus er groeit iets!!! Vandaag ben ik precies 15 weken. Echt gaaf! En nu Tobi ook weer! Echt leuk!

Ik hoop dat het met jou ook beter gaat. Ik neem aan dat je nog steeds in de ziektewet zit en dus thuis? Kom je al een beetje tot rust?

Ik ben donderdag sowieso weer online! We 'spreken' elkaar weer snel!

knuffel, Roebie

Hallootje!

Ik hoop dat je dit nog leest, want mijn compu gaat voor reparatie naar Acer in Dtsland. En ik ben 'm dus minstens 3 weken kwijt! AAAAAH!

Fijn dat Tobi ook weer zwanger is, lekker met z'n allen genieten van de buikies.

Nu ik thuis zit en niet meer werk is het spugen bijna opgehouden. Dus dat zegt genoeg, de spanning van het werk nam ik dus mee naar huis.
Verder heb ik geregeld oppas voor Nikki dus ik heb dan echt ff tijd voor mezelf, heerlijk!

Vandaag kwamen de proefdrukken van de geboortekaartjes binnen. Eentje voor een jochie en de ander voor een meissie. Dat kan nl bij deze drukker: www.kaartmix.nl
Ik was helemaal ontroerd toen ik die twee namen vetgedrukt op het kaartje zag staan. Zwijmel...

De verlosk. dacht vandaag dat we misschien wel weer een dochter zouden krijgen, adhv. de hartslag denkt ze dat. Ach ja, 50% toch?!

Hé meid genieten morgen!!! En ik lees het wel weer terug wat en hoe enzo. Greetz patries

Hee Tryce,

Ik hoop dat je dit berichtje nog leest.

De echo was weer goed! JOEPIE!!! Dit keer alleen geen foto, want hij/zij was zo druk aan het bewegen en hurken, dat de gyn 'm niet rustig in het vizier kreeg... Het was echt prachtig allemaal!

Jij veel succes, ik moet snel weer verder aan het werk  en we 'spreken' elkaar!

liefs, Roebie

Terug
Bovenaan