voor rommeldebom

A

Anoniem

Guest
Heey! ik las net dat je in de topic van de bewegelijke baby's zei dat je een soort geshake voelde en dat je dan wel ongerust wordt, maar ik heb dat ook hoor..

Ik heb dit wel elke dag..het lijkt wel zo'n vogel die ff zijn veren uitschud ofzo..en idd, ik dacht ook in het begin: wat is dit nou?? maar waarschijnlijk is het normaal dus.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen wat het zou kunnen zijn want de beweging is wel erg snel maar ik denk dat ie misschien een beetje driftig wordt door ruimtegebrek hahaha...

Ik ga morgen toch naar de VK en dan zal ik het wel even vragen :)

gr angela

Hoi Angela,

Dat is toch fijn dat iemand het herkent.
Heb het met mijn andere zwangerschappen dus nog nooit gevoeld.
Maar als jij het morgen aan je VK vraagt, wil je dan even hier neerzetten wat ze geantwoord heeft? Ben nl zeer benieuwd.

Liefs Renata.

ja ik moet morgen om 10.10 uur naar de VK en rond 12en zal zeker weten hier staan wat ze gezegd heeft.. ik ben zelf ook wel benieuwd wat t is want is soms wel een raar gevoel..

Gr angela

heey!!

Ik kom net terug van de VK en ze wist meteen waar ik het over had toen ik zei dat ik soms "geshake" voelde..
Ze zei: "het is juist erg leuk dat je dit kan voelt want dit zijn zijn spieren die samentrekken omdat hij waarschijnlijk een beweging wilt maken die hem niet lukt..het zijn spieroefeningen en niet iedereen kan deze voelen"

Waar het dus op neer komt is hezelfde als je een zware tas heel lang omhoog moet houden en op een gegeven moment wordt het te zwaar en gaan onze armen trillen, dat is dus bij de baby ook het geval. Hij is lekker aan het oefenen voor over een paar weekjes en we moeten dus volgens de vk het leuk vinden dat we dit voelen..het kan dus absoluut geen kwaad :)

Gr angela

Nou, dat klinkt in iedergeval positief.
Dan ben ik wel benieuwd wat voor een beweging mijn beeb wilde maken....

Ik ben nu voor de derde keer zwanger en dit was echt de eerste keer dat ik dit voelde, grappig!!

Bedankt voor het antwoord he?
Groetjes Renata.

Terug
Bovenaan