voor Roos en Noranoor

Hallo meiden!

Allereerst bedankt voor jullie reactie! Ik heb zelf voor een keizersnede gekozen omdat mijn moeder hetzelfde met mij had en ook op een normale manier wilde bevallen maar uiteindelijk toch een spoedkeizersnede heeft gehad onder volledige narcose, en daar was ik bang voor dat ik mijn eigen kind niet geboren zou zien worden..

Ik zit een beetje met mijn handen in het haar..moet ik zelf contact opnemen met het ziekenhuis, hoe gaat zoiets? Moet ik doorverwezen worden?  Want ik ben bij de fysio geweest met hem..maar ik vond het zo'n muts (sorry)...

Ik merk ook aan Tygo dat het hem niet lukt om echt naar links te kijken zo zielig.. en ook dat gedoe met zijn heupen.. ik hoop maar dat alles goed uitpakt in maart met die echo.. Nogmaals bedankt voor jullie reactie en zou het leuk vinden om er een beetje contact over te houden!

Groetjes!!
 
Hoi meid,

Mijn advies informeer eensbij een ostheopaat bij jouw in de buurt. Je hebt hiervoor geen verwijsbrief nodig. Op www.ostheopathie.nl kun jer wat meer over lezen.

Bij mijn zoontje heeft het geholpen. Hij keek nooit naar rechts. Met een paar bezoeken en zelf veel oefenen wanneer je kindje wakker is. Je kunt het bedje draaien zodat hij wel moet kijken   met zijn mindere kant. Wanneer de tv aan is laten kijken met de andere kant. Aankleden op aankleedkussen, dit omdraaien. Alle   speeltjes in de box aan 1 kant neerleggen. Zo dwing je als ware hem de andere kant op te laten kijken. Je hebt wel geduld nodig hoor. Duurt echt wel een paar weken. Maar het lukt je. Zeker weten.

Lees mijn verhaal verder hier op het forum, je zult het wel herkennen. Succes en we houden contact.

Groetjes Celie


En praat hierover met het cb. Wanneer je geen bevredigend antwoord krijgt zoek je gewoon verder totdat je tevreden bent.
 
Hallo Hiska,
Hoe is het inmiddels met je zoontje? Nog steeds een voorkeurshouding? En zijn heupjes? Weet je daar al meer over? Wat betreft helm en manueel therapie voor onze dochter: ik heb dit allemaal zelf uitgezocht want zowel huisarts als consultatiebureau vonden het onzin! Alles zou vanzelf goedkomen, maar met 6 maanden zag het hoofd er echt niet uit en zat het ook scheef op haar romp. Nu heb ik ook een zoontje van 6 weken en bij het consultatiebureau werd er nu tegen me gezegd dat ik wel moest opletten of mijn zoontje geen voorkeurshouding zou ontwikkelen. Het is bijna grappig…
De helm heeft overigens nooit problemen opgeleverd, ze heeft er nooit om gehuild of last van gehad. Wil je nog meer weten dan zie ik wel een berichtje verschijnen!
groeten,
Noor
 
Terug
Bovenaan