Voor Roos

A

Anoniem

Guest
Hi Roos,

Goed om je weer te horen!!!

Als eerste zou ik zeggen: Klusse deze weken he!!!

Als het goed is ben in ongi geweest voor dat ik naar Euro Disney ga (6 sept).
Ik heb NOD rond de 23e en ik moet de 31e terug naar de gyn, dus dan moet ik bloed hebben laten prikken....

Wat je zegt over Turkije is bij mij ook erg herkenbaar. 2 jaar geleden heb ik uitdrogingsverschijnselen gekregen, na dat ik aan de dia was geweest. Mijn darmen zijn toch altijd al gevoelig, dus ik weet ook wat de eerste 2 dagen me staat te wachten......

maar ik lees dat je naar Italië gaat!!!
Lekker joh...wanneer en waar ga je precies heen???

Knuffel Flower

He Flower,

Alvast heel veel succes met je NOD, duurt niet zo lang meer nu. Paar daagjes nog maar. Wie weet is het toevallig gewoon gelukt en is er een eitje??

Ga je naar Eurodisney en naar Turkije?
Lekker vooruitzicht zeg! Vind het altijd zalig om na iedereen op vakantie te gaan. Niet te druk overal en het weer is vaak ook goed.

Wij gaan in het 1e weekend van september op weg naar Toscane. Tussenovernachting in Luzern geboekt. Dan gaan we eerst een weekje richting de kust in de buurt van Florence relaxen. Vinden we het daar zo leuk dan blijven we daar waarschijnlijk 2 weken en anders gaan we naar boven een dagje Venetië en dan nog wat dagen naar de Dolomieten-omgeving. Ben daar nog nooit geweest dus ben zeer benieuwd. Ken jij Italië een beetje, tips??? Zijn zeer welkom.

Groetjes,
Roos

Mijn ouders zijn er geweest en mijn vriendin komt uit Italië.
Ik weet er zelf weinig over te vertellen, alleen wat mij is bij gebleven wat mijn ouders zeiden is dat Pisa erg tegen viel.
Maar mijn ouders komen volgend weekend terug van vakantie...ik zal ze t eens vragen.

We zijn dan in de zelfde periode op vakantie....want wij gaan 6-7-8 sept. naar Euro Disney en dan van 11 tm 18 sept. naar Turkije!!!!

Maar heerlijk is dat het dat iedereen dadelijk terug is en wij dan nog gaan!!!
Ik vind dat ook zo lekker......
Nu nog van genieten want als we straks een kind hebben dan zitten we naar een tijdje vast aan de schoolvakanties he!

Maare......uit welke regio kom jij?? Ik uit NoordBrabant.

Liefs Flower

Hoi hoi,

Ik kom zelf uit Overijssel. Grappig dat je zo eigenlijk een landelijk contact opbouwd voortkomend uit een gemeenschappelijke wens!

Weet wel dat ik super ga genieten van onze vakantie. Normaal gaan we ver weg, maar gezien de kinderwens en het spekken van de spaarrekening nu eens Europa.
Mijn NOD valt in de 1e week van de vakantie. Dus is het dan niet raak dan kunnen we volgens mij nog klussen op Italiaanse bodem voor de volgende ronde. Osolemio!!! Maar laten we eerst ronde 6 eens afwachten.

Groetjes,
Roos

Terug
Bovenaan