Voor Roos

A

Anoniem

Guest
Lieve Roos,

Ik wilde je even laten weten dat ik de afgelopen weken erg veel aan je hebt gedacht en dat ik ontzettend blij met met het goeie nieuws !!

Ik hoop dat de echo geen bijzonderheden laat zien en dat er gewoon een gezond mannetje geboren gaat worden !

Liefs, Sophie

Dank je voor je lieve woorden!!!!!
We zijn nu ook enorm blij!!!!!!!!!
Heel raar, maar het begint ons nu meer te dagen dat we een kindje krijgen, suf he!!!
Dat er over 4,5 maand een gezond maanetje op mijn borst word gelegd..
Onbewust toch geprobeerd afstand te houden, gevoelsmatig, van dit kindje.
Vind ik vreselijk om te moeten zeggen, maar zo is 't wel geweest.
Maar nu genieten we dubbel dwars van elk schopje en golfje dat 'door' mijn buik gaat.

Ben echt zo blij dat dit de laatste is, geloof best dat dit een eventueel volgende zwangerschap in een ander daglicht kan zetten.
Nu, bijna 30, stopte op mijn 20e met de pil, 4 gezonde kindjes, ik mag in mijn handen knijpen van geluk dat ons dit mag overkomen.(Zei zij vroom)

Zie de echo positief tegemoet, maar ben er wel zenuwachtig voor, ben  toch een beetje sceptischer geworden...eerst maar laten bewijzen dat ons kindje helemaal gezond is...

Groetjes Roos

Hallo lieve

Hier ben ik dan ook eindelijk!
Ik heb je al laten weten via het smsen dat ik zo blij ben voor  jullie dat  jullie ventje 100% gezond is!!! En dat ik de vorige keer in tranen was over je verdriet en zaterdag was ik in tranen van geluk!! Was  onderweg aan de kant gaan staan toen ik een sms binnen kreeg, Zoë werd er wakker van en dacht waar is mams nou weer mee bezig?????
Lekker dubbelop van genieten en je niet te druk maken over de 20wkn echo, probeer je er juist op te verheugen dat je je ventje weer mag zien!!!!

Heel veel  Kim

Terug
Bovenaan