hoi roos,
ik ben zelf ook bij nummer 1 GIGA ziek geweest.. hele dag door kokhalsen of spugen.. of beide..
ik was het niet vergeten maar wilde het gewoon niet meer weten..
gelukkig is het NOG niet zo erg dit keer... maar ik heb nu wel de zorg over een klein mannetje van bijna 16m erbij..
vanochtend toe hij ff teletubbies zat te kijken stond ik boven de bak in de keuken de komkommer terug te geven
ik heb van mijn gyn gehoord dat gember tabletten helpen maar bij mij werd het er niet beter op.. vriendinnetje van mij wel!!!!
ik probeer nu gewoon door te gaan te gewoon 'savond in te storten.. tja???????
maar als jij nog iets weet.. GRAAG.....
bij mij hield het met ong 18weken op.. ik ben nu 7w4d dus NOG HEEL LANG........
gelukkig was alles na 18weken verdwenen en had ik alleen het zuur... maar dat was super goed te doen..
succes en liefs Annemieke
ik ben zelf ook bij nummer 1 GIGA ziek geweest.. hele dag door kokhalsen of spugen.. of beide..
ik was het niet vergeten maar wilde het gewoon niet meer weten..
gelukkig is het NOG niet zo erg dit keer... maar ik heb nu wel de zorg over een klein mannetje van bijna 16m erbij..
vanochtend toe hij ff teletubbies zat te kijken stond ik boven de bak in de keuken de komkommer terug te geven
ik heb van mijn gyn gehoord dat gember tabletten helpen maar bij mij werd het er niet beter op.. vriendinnetje van mij wel!!!!
ik probeer nu gewoon door te gaan te gewoon 'savond in te storten.. tja???????
maar als jij nog iets weet.. GRAAG.....
bij mij hield het met ong 18weken op.. ik ben nu 7w4d dus NOG HEEL LANG........
gelukkig was alles na 18weken verdwenen en had ik alleen het zuur... maar dat was super goed te doen..
succes en liefs Annemieke