voor roosB en alle anderen die misselijk zijn..

hoi roos,

ik ben zelf ook bij nummer 1 GIGA ziek geweest.. hele dag door kokhalsen of spugen.. of beide..
ik was het niet vergeten maar wilde het gewoon niet meer weten..
gelukkig is het NOG niet zo erg dit keer... maar ik heb nu wel de zorg over een klein mannetje van bijna 16m erbij..
vanochtend toe hij ff teletubbies zat te kijken stond ik boven de bak in de keuken de komkommer terug te geven
ik heb van mijn gyn gehoord dat gember tabletten helpen maar bij mij werd het er niet beter op.. vriendinnetje van mij wel!!!!
ik probeer nu gewoon door te gaan te gewoon 'savond in te storten.. tja???????
maar als jij nog iets weet.. GRAAG.....
bij mij hield het met ong 18weken op.. ik ben nu 7w4d dus NOG HEEL LANG........
gelukkig was alles na 18weken verdwenen en had ik alleen het zuur... maar dat was super goed te doen..

succes en liefs Annemieke

Hoi!

Ben ook misselijk, vooral s avonds... Ik trek sinds gister thee van verse gember, heel erg lekker of t echt helpt?????
Ik heb wel gewoon honger maar geen lekker gevoel, last van lucht. Boeren helpt maar dat komt heel zelden. Bij m'n vorige 2 zwangerschappen van de jongens had ik dit niet...  
Ik kan ook absoluut niet tegen sigaretterook terwijl ik bij de eerste tijdens m'n zwangerschap toch zeker 5 sigaretten heb gerookt.....
Succes met de misselijkheid....
groetjes, Priscilla

Hoi

Hier nog een misselijke.....
Ik maak thee van verse gember, gekookt water en suiker, heel erg lekker, maar of t echt helpt?????
Last van lucht, boeren helpt maar gebeurt niet zo vaak en ik kan t niet spontaan.
Ik had bij m'n vorige 2 zwangerschappen van de boys nergens last van!
Succes ermee...
groetjes, Priscilla, mama van Ioannis16-2-2005, Billy 28-11-2006 en ????ca 21sept.2008

Ik heb van VSM mama zwangerschapsgranules. Die helpen bij wel en smaken gelukkig ook niet vreselijk vies. Zit een beetje een zoete smaak aan.
Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

hoi,

Ik was bij mijn eerste zwangerschap in verwachting van een tweeling, en heel erg misselijk met veel overgeven.
Kreeg toen van de gynaeoloog EMASAFENE en dat hielp wel redelijk.
Bij   de 2e zwangerschap hielpen die tabletjes niet, maar dronk ik een glas cola als ik misselijk werd.
Klinkt raar want drink normaal nooit geen cola, maar werkte voor mij wel.

En nu doe ik het weer als ik de misselijkheid voel opkomen.

Misschien helpt het bij jullie ook wel.

Sterkte!!

Groetjes wanda

Wat lief al die tips
Ik gun het jullie absoluut niet maar gelukkig ben ik niet de enige
Ik zou graag gemberthee proberen maar als er iets is waar ik voor mijn zwangerschap al van rilde is het gember haha.

En ja...ook ik ben aan de cola, dronk ik nooit! Net als chips eten haha.

Gelukkig gaat het met mij al wat beter. Ik ben nog steeds erg misselijk maar ik sta niet meer elke ochtend te spugen. Verder ben ik nog erg moe maar daar kan ik prima mee leven...ik lig op de bank te slapen en man lief ruimt de rommel op .

Het zou wel erg schelen als ik de eerste echo heb gehad. Als de echo goed is gaan we het wereldkundig maken dus ik moet nu nog even acteren dat ik nergens last van heb.

Op naar de vier maanden dan maar, dan is het bij de meeste over.

Groetjes Roos

Hoi mede-misselijken.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 8 weken lang bijna alles uitgespuugd. Nu ben ik inmiddels weer erg misselijk, maar heb gelukkig nog niet overgegeven. Misschien omdat er nog een kleintje rondloopt waardoor je er geen tijd voor hebt of zo.Ik merk wel dat het erger wordt zodra ik rust heb. Ik neem gewoon maatregelen: regelmatig kleine beetjes eten, GEEN komkommer, geen fruit met schil.
Sterkte
Nienke

Terug
Bovenaan