voor Roosmarijn

A

Anoniem

Guest
Hoi Roosmarijn,

Ik ben erg benieuwd hoe het met je is. Ben je al bevallen? Ik hoop dat je dit keer lekker kunt genieten. Met mij gaat het nu goed. Ik ben al weer aan het werk en de anti depressiva doen prima hun werk. Kan nu weer genieten, zo lekker. Mocht je nog moeten bevallen dan wens ik je heel veel succes. Hoop wat van je te horen.

Liefs Marielle (augustus forum)

Heej Marielle,

Wat ontzettend lief dat je aan me denkt! Ik wilde net gaan vertellen dat ik afgelopen dinsdag bevallen ben van een zoontje, Sam. Hoewel ik een lange aanloop had (twee nachten en een dag van die slepende voorweeën) ging het uiteindelijk supersnel! In 2 uur van 2 naar 10 cm ontsluiting en na 20 min persen wassie er! Geen knip o.i.d., helemaal goed.

Hoewel ik me lichamelijk nog wel totaal uitgeput voel, heb ik vooralsnog geen last van depressieve/angst klachten en ben ik helemaal gelukkig met al mijn jongens! Ik heb wel iedere dag contact met  of bezoek van de VK, die een dus een extra oogje in het zeil houdt vanwegen die PPD vorige keer. Maar tot nu toe ben ik dus optimistisch.

Ik ben ook erg blij om te lezen dat jij weer goed in je vel zit, echt waar. Ik ga zo gauw weer naar m'n bedje en naar mijn kleine kruimel.

Veel liefs,
Roosmarijn

Hoi Roosmarijn,

Gefeliciteerd met Sam!! Leuke naam zeg. Goed te horen dat je je zo blij voelt. Ik was zo benieuwd naar je. Je hebt wel een super snelle bevalling uiteindelijk gehad. Lijkt me wel heftig van 2 naar 10 zo snel. Maar............. je hebt hem weer gehad!
Ik wens je ontzettend veel geluk met Sam en je hele gezinnetje. Geniet maar lekker van je kraamtijd!

Liefs Mariëlle

Terug
Bovenaan