voor rosanne/woedel

Hoi meid,

Hoe gaat het nu met je? Kom je nu al weer een beetje uit met slapen?
Ik heb het zelf allemaal nog niet, want ik heb weinig slaap nodig. Ongeveer 5 uurtjes per nacht. Ook overdag gaast hier alles oke. Kan alles goed bijhouden enzo. Ik vind het wel kei verv eldend voor jou en natuurlijk ook voor alle andere moeders.
Ik was even benieuwd hoe het met je gaat.
Gr linda

Hai Linda

Lief dat je er aan denkt!
Het gaat best oke nu. Ik ben nog wel moe en prikkelbaar, maar al iets minder. De afgelopen nachten heb ik net zo veel uur als eerder gemaakt (ongeveer 7) maar dan in 2 etappes ipv 3. Dat scheelt! Loek haalt 4 voedingen overdag nog niet altijd, maar dat is nu wel makkelijk, dan geef ik
1) 7.00 uur   BV, dan
2) 10.00-11.00 uur een flesje, dan weer
3) 13.00 uur BV, dan
4) 15.00-16.00 uur pap en voor hij gaat slapen
5) 18.00-19.00 weer BV.
Laat op de avond en 's nachts ook BV

Nu met afbouwen is die extra voeding handig omdat er niet te veel tijd tussen de voedingen komt en Loek kan het gebruiken, hij is erg licht en klein. Dit ontlast me toch, twee voedingen minder die ik BV hoef te geven. en hopelijk gaat door de pap 's nachts de voeding eraf. SLAPEN!!!!

Goh, maar dat jij met zo weinig slaap door kan gaan! Fijn, want het zijn tropenjaren wat dat betreft.

Groetjes

Rosanne

Ik ben blij dat het al beter gaat.
Hier mijn dag:
06.00 uur fles
dan gaan Femke en ik nog even bij papa liggen.
07.00 uur opstaan, Femke in eigen bedje ( slaapt gewoon door)
10.00 flesje
14.00 flesje
18.00 fles
22.00 fles.
Alle tijden na de fles slaapt Femke gewoon weer in. Ze heeft veel slaap nodig.
Ik doe tussendoor de was, strijk, voor en achtertuin ( als nodig is), poetsen, internetsite bijwerken, boekhouding enz.

Als ik moet werken dan leg ik Femke na de fles van 06.00 uur even terug en dan ga ik mezelf wassen en aankleden en koffie zetten brood maken enz. Dan haal ik Femke en ga ik haar verzorgen.
Om 06.50 zitten we in de auto naar het kdv en dan door naar de markt.

Ik mag niet klagen. Ik hoop dat het bij julolie ook komt.
Groetjes Linda

Hai Linda

Wat lekker zeg, dat Femke zoveel slaapt. Heb je ruim tijd voor jezelf en je werk! Loopt je werk eigenlijk goed? Je hoort zo vaak dat mensen 2e hands kleding kopen op van die beurzen. Dan steek je met nieuwe kleding zeker wel duur af, of niet? Het zal wel goed lopen, want anders was je er vast al mee gestopt, maar ik vroeg het me af. Ik las er over in het topic van Kim die ook voor zichzelf wilde beginnen.

Groeten

Rosanne

Hoi Rosanne,

Nee hoor, mijn kinderkleding is echt niet duur! Ik verkoop spijkerbroeken voor ongeveer 10 euro, soms goedkoper. Is maar 1 van de vele voorbeelden.
Het is heel hard werken en nee, het is niet goed. Als ik opnieuw moest   beginnen dan deed ik het niet. De detailhandel ligt op z'n gat. Bovendien is het op de markt erg rustig. Het wordt steeds slechter. Ook internet is heel moeilijk.
Mijn man en ik werken kei hard. Hij werkt 7 dagen in de week. Dat heb ik ook gedaan tot ik 7 maanden zwanger was, toen ben ik gaan minderen.
Wij zijn altijd aan het zoeken naar nieuwe ideeen en manieren om onze kost te verdienen.
Ik wil Kim niet ontmoedigen om het te gaan doen, maar ik heb 4 jaar ervaring en ik zou het sterk afraden. Er zijn   duizenden internetwinkeltjes met baby en kinderkleding. Per dag stoppen er honderden. Je moet wel zo'n doorzetter zijn om het in die wereld te kunnen redden. En bovendien een starterskapitaal.
Ik had ook een uitkering toen ik dit ging doen, maar na 3 weken stopte ze al met uitkeren. Ik werkte te veel uren. Ja gek he... zelfstandig ondernemen noemen ze dat.
Al met al is het heel zwaar. Maar ik blijf doorzetten. Zo ben ik. Ik heb toch al genoeg geld aan deze zaak uitgegeven en dat wil ik toch wel een x terugverdienen. Wij leven al 4 jaar op 1 inkomen. Ik heb al 4 jaar geen inkomen. Ach,,, wij komen er wel.

Groetjes Linda

Het leven van een zelfstandig ondernemer is nou eenmaal heel zwaar. Maar ik ben een doorzetter en ik denk dat ik het uiteindelijk wel ga redden.
En wat die alternatieven betreft..... ja elke x weer iets nieuws verzinnen.
Ik leg je dat nog wel uit als we elkaar zien. Ik geef namelijk mijn ideeen niet aan iedereen weg. Ik heb namelijk overal voor moeten knokken en ik vind dat een ander dat ook moet doen. Toen ik begon op de markt wist ik 1 inkoop adres. Achteraf was dat veeeeeeeel te duur en kon ik bijna niks verdienen. Ik ben altijd op zoek naar inkoopadressen en niemand heeft er mij ooit 1 verteld. Ik geef dat dus ook nooit prijs, want iedereen is uiteindelijk concurent.

Als we elkaar zien zal ik het je nog wel uitleggen als je wilt.

Maar weet je..... ik doe het met liefde en plezier! Dat is de enige manier om het eventueel vol te houden. En een inzet van geen 100% maar 1000%.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan