Voor Rosanne..

Flexmoeders is een landelijke organisatie van oppasmoeders en moeders die oppas zoeken. De oppasmoeders die worden gescreend en hun huis wordt getest op veiligheid, reinheid enzo.
Dit is flink goedkoper dan een kdv. Als ik straks weer ga werken dan wil ik Rowan daar ook bij onderbrengen.
Maar ik zal het dan wel verkeerd gehoord hebben. Kun je wel eens hebben heh.... als je al op leeftijd bent....

haha, of de hormonen...
Als je wil, kan je echt wel een reden vinden! Nee, daar heb ik het niet over gehad. Ik heb twee oma's met tijd en zin... (pensioen en gestopt met werken) Als het nodig is dan kan ik ze daar kwijt. Die vechten erom

Dat zou ook nog kunnen... hormonen.... daar hebben we nog niet genoeg mee te maken gehad de afgelopen tijd...
Heb je trouwens de foto's allemaal gezien? Ook die van jou met Loek? Die zijn wel heel leuk.
Ro heeft het ook naar zijn zin gehad gister en had geen spijt dat hij meegegaan was. Ik betrapte hem zelfs daarstraks dat hij op het forum aan het lezen was... grijnzzzz... waar moet dat heen.... hahahaha

Ja, hahahaha
Dave zat net ook te lezen toen ik naar beneden kwam!!!! hihi. (mijn stukje en jullie foto's, de rest begint hij niet aan)
Hij vond het ook erg leuk! De aansluiting met de mannen was ook prettig voor hem, dat kwam op gang toen het fototoestel besproken werd. Mannen, he?!! Hebbedingetjes!

Straks is het zo dat ze iedere keer mee willen...lol... nemen zij de meetings over...en hebben wij niets meer te doen... hahahahah
Maar doe je hubbie de groetjes maar van ons

ja, zal ik doen! Zal hij leuk vinden. En de jouwe ook, oke? Wij hebben nog van extrema kunnen genieten omdat de wind gedraaid was, jullie hadden beter bij ons kunnen komen gisteren....

Terug
Bovenaan