voor roseliek

A

Anoniem

Guest
hai hai

en ben je aangenomen ?
Ik hoop van wel voor je scheelt een hoop stress.
Ik heb gisteren een sollicitatie gesprek gehad ben zo benieuwd of ik aangenomen word moet tot volgende week wachtten.groetjes wendy

Hey roosje,whahahaha!

Bij mij nog niks te zien hoor!!!
Tot vanavond op de MSN,hihi

doeidoei, groetjes wendy

hallo wendy

als je het leuk vind
ik heb ook msn
gisteren al met roseliek zitten msnen
tamgirl1980@hotmail.com
zie het vanzelf wel

grtz tamara

Hey wennie,

Ik zal voor je duimen!hoop voor je dat je aangenomen wordt!

Groetjes wendy

Hoi Wennie,

Nou helaas nog niks gehoord van de sollicitaties, heb er ondertussen al meerdere gedaan maar tot nu toe zonder suc6. Wel leuk dat je er aan gedacht heb zeg!

Hoop voor je dat je aangenomen wordt, stom he dat je zo lang op de uitslag moet wachten?

En hoe gaat het met klussen?? wij zitten nu in de vruchtbare periode volgens babybrabbel en dan maandag eisprong dus wij nemen het er wel van!

Groetjes Roseliek

hai roseliek

Dat wachtten is zeker irritant,Ik hoop dat het snel over is en dat we snel weer werken.
Ik heb nu 2 weken vakantie en verveel me nu al rot iedereen is aan het werk door de weeks en als ik het huis heb gedaan en met de hond heb gelopen dan heb ik alles wel gehad.voor mij is het echt een ramp als ik in de w.w.komt te zitten zou niet weten wat ik de hele dag moet doen.Ik zit nu in de wacht tijd van word ik ongi of ben ik zwanger vorige cyclessen waren eerst 45 en 44 dagen en de laatste met tarwekiem olie werd ik op dag 36 ongi zit nu op dag 38 en nog steeds niks.Wil nog even wachtten met testen voordat het weer te vroeg is.Ik hou je op de hoogte groetjes wendy
succes met klussen !!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan