Voor Roseliek

Hoi Roseliek,

Als het goed is heb je nu alles achter de rug, ik heb vanochtend nog even aan je gedacht.

Ik ben erg benieuwd hoe je het hebt ervaren, maar zeker hoe het nu met je gaat.

Sterkte!!

Gr. Vriendje

lieve roseliek
ook ik heb aan je gedacht,.
hoop dat alles goed is gegaan, hoewel je het natuurlijk nooit echt goed kunt noemen.
ik denk aan je.
ik zelf probeer hier even weg te blijven merk dat ik er toch wel veel mee bezig ben.
heb vandaag van de dokter te horen gekregen dat het toch echt een miskraam was.
ben wel blij met de zekerheid, we kunnen nu tenminste verder, maar aan de andere kant voel ik me nog wel rot.
jij heel veel sterkte en ik probeer hier weg te blijven maar zal nog wel lezen als je iets schrijft.
dikke knuffel meis!

Lief dat jullie zo aan me denken!

Nou, het is dus echt wel 1000% meegevallen!
Vanochtend om 8.00 in zh, pre-operatief gesprekje/onderzoekje, daarna opgenomen en om 11.00 ging ik naar de voorbereiding-ok, daar infuus enzo gekregen, 11.45 naar ok, gelukkig mocht ik gewoon liggen en hoefde ik niet in zo'n 'enge' stoel! Lekker geslapen en om ongeveer 12.30 werd ik alweer wakker met een heel opgelucht gevoel. Werd nog wel wat wild door de narcose, benen trappen enzo maar verder ging het goed.
Op de afdeling nog wat gedronken en gegeten, een plas gedaan en nu ben ik weer lekker thuis.
Voel me echt goed, geen buikpijn, weinig bloedverlies en wat ikal zei, ik voel me gewoon opgelucht, net of er een last van je schouders is, we zullen het nooit vergeten maar ik verbaas me erover hoe makkelijk ik er mee omga. Heb nu echt niet het gevoel dat mijn kindje is weggehaald ofzo, nee, het voelt gewoon goed.

Liefs Roos

gelukkig da thet goed is gegaan ik denk dat het ook wel iets te maken heeft met het hoofdstuk afsluiten of zo.
dat je weet, nu is het weg.
heel veel succes verder meid en misschien dat ik je nog spreek, kan het nl niet laten m hier te komen haha.
dikke knuffel

Terug
Bovenaan