Voor Roy!! van Stijn!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Roy,

ik ben even benieuwd hoe het met jou gaat. Onze mamma's hebben hier zoveel met elkaar gekletst toen wij nog in hun buiken zaten en net geboren waren. Nu worden wij al steeds groter en ik vind het wel jammer dat onze moeders dat niet meer doen. De moeder van Chiaira deed ook altijd mee maar die komt hier volgens mij nooit meer. Misschien dat ze hier nu wel weer gaan schrijven.

Groetjes van je vriendje Stijn!!!

Ha die Stijn!

Wat leuk dat je hier een berichtje voor mij achterlaat.
Ik ben gek op de computer en al haar toetsen en knopjes!!
Dit geldt ook voor andere apparaten met toetsen zoals afstandsbedieningen etc. Hou jij daar ook van?
Helaas vind mijn mama dat niet goed dus zij typt dit even in voor mij..
tss denkt zeker dat ik het niet kan!!!?

Chiara in ons midden zou ook weer leuk zijn inderdaad.
Dat is lang geleden dat onze mama's met z'n drieen hier kletsten, was wel een hele leuke tijd!!

Nou ik geef jou en je mama een dikke kwijlkus en tot gauw!

Hoi Roy,

ik mag van mijn mamma ook niet aan de knopjes zitten. Af en toe druk ik even op dat knopje dat zo leuk licht geeft op dat grote zwarte ding en dan gaat heel de computer uit. Vind ik zo leuk om te zien, maar mamma niet. Is toch juist leuk...

HoiHappy,

hoe is het met je? Ik ben vanmorgen bij de tandarts geweest en zit nu nog met een half verdoofd hoofd en dat is niet prettig. Zal ik vanmiddag wel weer hoofdpijn van krijgen vrees ik. Balen hoor.

Hoe is het met je nek? Knap je wel op? Ik hoop dat je morgen weer helemaal beter bent.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan