voor rozemarijn

hi we hebben de verhuizing eindelijk achter de rug en weer internet.
wat spannend over nog geen twee weken begint het dan eindelijk voor jullie he!
wij hebben de uitslag binnen mijn fsh gehalte was de vorige keer 18,5  en die is nu 10,5  en 9,5 zou "normaal" zijn dus dat was een hele opluchting!
het zaad was ook goed van 3,5 milj. vorige keer naar 9,5 milj. deze keer dus wij mogen net als jullie voor icsi gaan.
het gaat best snel allemaal want vrijdag hebben we al de intake hierover  zit je eerst zolang te wachten en dan kan alles zo snel gaan he.
zijn er nog nieuwtjes bij jullie? ben je al begonnen met spuiten?hoe is het? wat voel je? hoe voel je je? en hoe voelt je vriend/man zich?
dat was het voor nu groetjes allemaal.

Hoi Morgan en Rozemarijn,

als ik het goed begrijp gaan jullie ook voor ICSI (of zijn al bezig).

Hoe ondergaan jullie dit, ik vindt het allemaal zó spannend en onzeker.
Ik moet eind april eerst nog geopereerd worden aan een endo cyste.
Daarna mogen wij pas de intake gesprekken gaan doen. Dus wanneer we
mogen starten is nog niet precies duidelijk. Ik moet namelijk eerst
hersteld zijn van de operatie en in juli is er een zomerstop van 3
weken in het ziekenhuis.

Hoe gaat dat met het spuiten, lukt dat of hebben jullie dat nog niet zelf gedaan ? En is er bij jullie een wachtlijst ?

Ik heb grote moeite met het uit handen geven van alles. Je weet niets
van te voren, ze plannen niets vooruit. Neem nou bijv. die intake
gesprekken, ik had zoiets van die plannen we alvast even, maar nee dat
gebeurt pas na de operatie. Je weet in feite niets!! Dat is zo
frustrerend.

Ook het feit dat mensen je niet zo goed begrijpen. Ze weten niet wat er
in je hoofd omgaat. Ik ben er namelijk heel veel mee bezig. Ook mijn
man is meer relaxed. Hoe is dat eigenlijk bij jullie ? Hoe gaan jullie
ermee om ?

Kortom eigenlijk gewoon benieuwd naar jullie ervaringsverhalen.

Ik hoop graag van jullie te horen.

Gr. Puck

Hoi morgan en puck

Het is echt aftellen hier het wordt wel heel spannend zo. Ik heb prikles gehad en daar zag ik heel erg tegen op  ik ben geen held en zag het niet zo zitten die naalden. Maar het viel mee echt waar...
Ik zat wel even te trillen als een rietje toen ik de naalden zag maar het is goed gegaan.
Thuis praten we veel over met een lach en een traan want die gaan hand in hand samen. Ik ben aan het wachten op het akoord van het ziekenfonds en ga dan me medicatie halen als ze niet opschieten schtieten we het voor want we hebben het hard nodig.
Ik vind het wel eng als ik er over nadenk hoe ik op de medicatie kan reagageren dat is per persoon verschillend ik hoop dat dat een beetje goed gaat.
Ik probeer het stap voor stap te zien en niet te veel vooruit te kijken al doe ik het toch wel een beetje ik wil nog niet nadenken over de punctie bijv.
ik zal regelmatig laten horen hoe het gaat en lees jullie verhalen natuurlijk ook. Veel succes groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan