Voor ruth 30

Hoi Ruth!

Een tijdje terug schreef je over de aanschaf van een draagdoek/buikdrager i.v.m. een vakantie in de Alpen. Sinds dat berichtje kriebelde het bij mij, want we zouden nl. niet op vakantie, maar eigenlijk vonden we dat wel jammer... en nu gaan we uiteindelijk toch! Over 8 weken vertrekken we, net voor de zomervakantie uit , naar het Berner Oberland! Dus bij deze bedankt voor het veroorzaken van de kriebel!!!

groetjes Dionne

Haha, je kon het dus ook niet laten? Ik ben zelf nog nooit in Berner Oberland geweest, wel een paar keer in Wallis. Het moet daar ook prachtig zijn (is toch met die Jungfrau, Monch en Eiger, of hoe je het ook schrijft?). Ga je voor de schoolvakantie al weg, of heb je dan al vakantie? Wij gaan pas de laatste drie weken van de schoolvakantie. Duurt me allemaal een beetje te lang,hihi. Wij gaan trouwens naar Oostenrijk deze zomer, tegen de Italiaanse grens in Tirol. We zijn ook al een beetje op zoek naar een nieuwe caravan, of mijn man maakt een stapelbedje voor de kinderen. Ach we hebben nog wel even de tijd. Heerlijk he, die kriebels?
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan