Voor RW 72.... GEFELICITEERD!!

Hoi RW,

ik zag in een reaktie van jou op een ander berichtje dat jullie weer zwanger zijn. Heel erg gefeliciteerd. Ik vind het zo geweldig voor jullie helemaal omdat het weer zo snel gelukt is.

Mischien kun je je nog herinneren wie ik ben. Ik heb eind sept. een miskraam gehad met curretage (met 12 wk.) en ik heb veel gehad aan jou antwoorden op mijn vragen.

Zelf hoop ik ook stiekum dat we weer zwanger zijn. Het is nu allemaal iets meer dan 5 wk. geleden en wij hebben toen besloten om gelijk weer door te gaan. Normaal zou je dan binnen 4 tot 6 wk. weer ongi moeten zijn maar tot op heden nog niets. Wel af en toe menstruatieachtige krampen en van die spelden prikjes in m'n borsten. Gaan volgende week vrijdag pas testen. Wil eigenlijk niet weer een teleurstelling hebben (zie ook mijn vraag op forum zwanger worden).

Nogmaals ik ben heel blij voor jullie, ook al ken ik jullie niet maar ik kan me als geen ander voorstellen hoe gelukkig jullie zullen zijn.......

groetjes,

Nicole

ps. ik hoop dat ik je snel weer achterna ga....

Hoi RW,

net als Nicole las ik jouw berichtje!!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! Hartstikke leuk! en supersnel! Fijn voor jullie!!
 Als ik het goed begrijp ben je maar 1 x echt ongi geweest hè?? En heb je het je dochtertje al verteld??? Die zal wel superblij zijn..

Ik heb gelijk met jou een miskraam gehad en ben toen na 3 weken al ongi geworden, maar ik heb toen geen eisprong gehad. Toen 4 weken later weer ongi en ik heb die cyclus ook geen ei gehad. Maar vorige week kon ik een ei ondekken (d.m.v. temp.) dus geklust...dus nu nog een week afwachten en hopen!!!

Geniet er van met je man  en doe lekker rustig aan!!!

Veel liefs  Antoinet

En voor Nicole, jij ook heel veel suc6 de komende tijd!!!!

hoi Nicole, en Antoinet,
Ja ik ken jullie beide verhalen nog wel.
Inderdaad allemaal in de zelfde periode.
Ik ben inderdaad 37 dg na de mk ongi geworden, en daarna niet meer!
Vind het spannend, maar het voelt gelukkig beter als de vorige keer.

Nee, we hebben het nog niet aan onze twee kids verteld..wil eerst die 8 weken voorbij zijn, of een eerste echo..
Anders moeten we hen weer teleurstellen.
Ik hoop voor jullie ook dat het snel raak is, en nicole, ik heb ook gereageerd op jou andere topic..

Veel liefs, en bedankt voor jullie reacties..lief hoor.
Groet R

Terug
Bovenaan