Voor SaarJ

A

Anoniem

Guest

Hé hallo Saar,

Hoe is het nu met jou?
Ik had je naam al een tijdje niet meer gezien en nu zie ik je naam weer opduiken.

Al nieuws?

Ik hoop voor je dat het snel zover mag zijn!

Liefs,

Twinkel3

he twinkel,

lief dat je naar me vraagt!
de RD hebben zich weer gemeld op 30 mei, precies op tijd.
weer heel erg teleurgesteld!
ik snap het gewoon niet, we doen alles zoals het hoort en toch wil moeder natuur ons niet helpen.

ik ben inderdaad even niet zo actief meer hier op t forum.
ik maak me helemaal gek met het lezen van de meiden die meteen zwanger zijn.
ik word daar zo verdrietig van.
neem even een stapje terug.

hoe gaat het bij jou?

liefs Saar

Hé SaarJ,

Kl*te zeg, dat je weer ongesteld bent geworden. Pfff...
Ik gisteren ook (ook keurig 14 dagen na mijn ei, cyclus 30 dagen, maar toch...)
Balen!

Ik weet dat ik nog niet veel te klagen mag hebben, ik ga de 5e ronde pas in, maar toch valt het me deze keer zwaar.

Vanavond een feestje met 2 zwangere vriendinnen. Heel leuk voor ze, maar ik heb het er op het moment gewoon even wat te moeilijk mee...
Ik baal er zelf ook wel van dat ik me er zo sip over voel.

Aan dat andere kant pep ik mezelf maar weer op met de gedachte:  "Gelukkig dat ik nu al ongi ben en niet morgen, dan had ik de hele avond gedacht ... laat ik maar geen wijntje drinken en dan waren alsnog de devils gekomen."
Schrale troost...

Lastig vind het ook dat je het niet kunt delen (die gevoelens).
Buiten een vriend en vriendin en een collega, weet niemand nog dat wij bezig zijn.

Gelukkig kunnen we het hier van ons af schrijven.

Ik wens jou veel sterkte maar weer en hoop voor ons dat het snel zover mag zijn.

Liefs,

Twinkel3

Gelukkig kunnen we het hier van ons afschrijven!

hoi twinkel,

bij jou ook! dit is echt zuur he!
ik had ook het hele weekend niet gedronken, terwijl het hier kermis was, en ik dus 3 dagen "moest" gaan stappen. het was heel gezllig horen, maar al die vragen waarom je niet drinkt, en dan ook nog es gewoon ongesteld worden. grrrrrrrrrrrrrrrrr
niet leuk! wij zitten sinds een tijdje in de MM , heel erg weinig mensen weten hiervan. Alleen een hele goede vriendin en haar man en mijn ouders. dat maakt het soms wel moeilijk. ik zou het soms heel graag uit willen leggen aan vrienden, maar ik doe me zelf er teveel verdriet mee als ik het er over moet hebben.
dus voorlopig laat ik het maar even zo.

dus ik schrijf het hier ook maar lekker van me af, hoewel ik t de laatste tijd niet meer zo op kan brengen.

maandag begin ik bij een nieuwe baas, heb besloten es even lekker voor mezelf te kiezen en het wat meer op zijn beloop te laten ( als dat lukt)
ik kan mijn gedachtens nu in ieder geval even op iets anders zetten.
liefs Saar

Terug
Bovenaan