Voor SaarJ

Hai,

Ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg feliciteren met je zwangerschap. Een hele tijd geleden hebben we samen op dit forum gezeten, ik hoop dat je me nog kent. Ik heb je al die tijd in de gaten gehouden om te kijken of jij ook een zwanger zou zijn en nu is het dan zover!!!!!!!!!!!!

Ik ben inmiddels op 26 december 2008 bevallen van een gezonde zoon na 4 IUI behandelingen. Luca ligt nu in zijn ledikantje te kraaien van plezier. Volgens mij ben jij ook in december uitgerekend of niet?

Ik hoop dat bij jou alles goed gaat en dat je een goede zwangerschap zult hebben en daarna kunt gaan genieten van het mooiste op aarde, je eigen kindje. Ik duim voor je.

Heel veel liefs en succes,

Nataly (mijn gebruikersnaam is inmiddels anders omdat ik een ander e-mailadres heb maar ik ben nog steeds Nataly)

He Nataly, Zo heee da's lang geleden, maar heel leuk en lief om even van je te horen.
na al die jaren heb ik ook es goed nieuws, en wat waren we daar aan toe zeg.
alles is goed, ik durfde alleen nog niet zo erg te hopen en positief te zijn totdat ik bij de gyn was geweest. ik dacht ik wacht dat eerst af voor dat ik helemaal blij ga zijn!

En dinsdag zijn we dus bij de gyn geweest en we zagen gelukkig een hartje!!!!!!!!!!!
oh wat is dat fijn zeg, was al de hele dag zoooooooooo zenuwachtig.
ben nu dus precies 7 weken en 4 dagen. en alles gaat goed. het zag er allemaal heel goed uit. en ik ga nu proberen te genieten, maar dat vind ik nog erg moeilijk. heb zolang naar iets toe geleefd, en als het dan eindelijk zover is dan is het gewoon moeilijk te bevatten dat eindelijk alles goed gaat komen.

hoe gaat het  met jou? lekker aan het genieten van je kindje? ben idd in dec uitgerekend, de 28ste volgens mij. spannend!!!!!!!!!!!!

Liefs Saar

Fijn om te horen dat het goed gaat. Ik heb toen ook een echo gehad met 7 weken en 3 dagen en een kloppend hartje gezien. Wat ben je dan gelukkig!!!!!

Je gaat pas echt genieten als de eerste 12 weken voorbij zijn hoor, tenminste dat was bij mij zo. Tot die tijd gaat de tijd heeeeeel erg langzaam en daarna vliegt het voorbij. Ik hoop dat je een fijne en goede zwangerschap hebt want dat heb je wel verdient.

Ik ben op 26 december 2008 (2e kerstdag) bevallen van een zoon Luca. Ik heb altijd geroepen dat ik niet zou bevallen op een feestdag en dat het wel januari zou worden.
En zie hier ik heb een kerstkindje gekregen. Misschien gaat dat bij jou ook wel
gebeuren . Je weet het maar nooit.

Ik ben heel blij om te lezen dat je zwanger en dat het tot nu toe goed gaat en ben wel benieuwd hoe het verder met je gaat. Hou me op de hoogte!!!!

Heel veel liefs
Nataly

Hoi Nataly, wat lief dat je nog steeds aan me denkt.
Echt leuk om af en toe een berichtje speciaal voor mij te lezen.
Hier gaat alles nog steeds goed, ben inmiddels 13 weken en 1 dag.
ben vorige week terug geweest naar de gyn waar ik destijds in het ziekenhuis ben weggegaan. de gyn die ons geholpen had in de kliniek raadde dat aan.
we kregen weer een echo, en de kleine was goed gegroeid! echt zo fijn om weer te zien, leef nu echt van echo naar echo om zeker te weten dat alles nog goed is.

ben nog steeds ziek, misselijk en moe, maar je hoort me niet klagen hoor! tuurlijk hoop ik dat het minder wordt, maar als dit het enige is!

de gyn vertelde ons vorige week dat er een reden was om in het ziekenhuis te blijven komen, dus heb ik voor komende maandag een afspraak gemaakt bij de verloskundige praktijk in de buurt.

maar na al die jaren van verdriet, en na 12 weken wachten is het zo fijn om iedereen nu op de hoogte te kunnen stellen.
Nu pas komt eruit hoe iedereen heeft meegeleefd, de ontlading bij de meeste is ontzettend groot, en ach, ik jank gewoon lekker mee!!! ha ha, maar deze keer zijn het tranen van geluk!

en nu genieten maar, van een lekkere , mooie en dikke zomer!

hoe gaat het met jou? en met Luca?

liefs Saar

Hai,

Hoe is het nu met je? Gaat alles goed?

Met mij en Luca gaat alles goed, wij zijn inmiddels al begonnen aan het fruit, brood, pap, roosvice en diksap en warme eten(aardappels, vlees en groente). Wat een kleintje opeens allemaal wel niet mag eten als het 6 maanden is. Luca vind alles lekker behalve zijn warme eten, dat is niet zijn favoriet. Maar goed....dat heeft hij van mij want ik ben ook niet zo dol op warm eten, hihihihihi!

Ik hoor graag hoe het nu met je is.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan