Voor Sabine

He hoi!

Ik dacht laat ik maar even een nieuwe discussie aanmaken....

Nee mijn vakantie duurt nog wel even hoor. Ik ga (pas) 14 juni weg. Heerlijk voor 2 weken all inclusive naar het Turkse Oludeniz (een waar paradijs op aarde)
En eind augustus een weekje naar Istanbul (dat heb ik gewonnen via een enquete op Internet) gaaf he!

Ik neem wat meer afstand van het forum (tenminste dat probeer ik) niet omdat ik er minder mee bezig wil zijn maar het heeft een andere reden.

Het is gebleken dat een bekende van mij (waar ik niet zo'n intensief contact mee heb)
Bewust mijn berichtjes probeert te traceren. En daar ben ik niet zo van gediend zoals je snapt.

Ik vertel mijn verhalen op internet, dus andere mensen lezen deze. Dat is ook de bedoeling. Maar je neemt aan dat de meiden die hier op dit forum komen er ook een rede voor hebben. We horen hier allemaal in het zelfde schuitje te zitten zeg maar.

Blijkt dus (ze is trouwens net zelf zwanger geworden na een zeer korte tijd) dat zij dus wil lezen wat ik schrijf. Ik bedoel als je benieuwd ben naar mijn leven, vraag het me dan gewoon. Of reageer op een berichtje van me, maar als ik via via, en ze heeft het zelf ook tegen mijn eigen man verteld dat ze dit doet. (moet je nagaan wat hij hier van vind) moet horen dat dit dus gebeurd vind ik dan maar dat ik wat afstand moet nemen.

Jammer ik voelde me hier zo thuis, nog steeds wel hoor. Maar wil het dus niet zo interesant meer voor haar maken zoals je begrijpt. Ze hoeft dit niet allemaal van mij te weten dus, en wil ze het wel weten. Dan moet ze het maar vragen.

Mail ook vaak prive met een aantal meiden en ik lees zeker nog wel mee.......misschien dat het ook gewoon teveel trekt en ik er wel gewoon nog vaak ben ................ik zie wel even.

Nou goed,

Groetjes dan maar!

Liefs,

Cynthia

Hoi Cynthia
Ow ja het was in juni maar dat is toch al bijna.
je hebt dan iets leuks om naar uit te kunnen kijken.
En wat heerlijk dat je een reis hebt gewonnen, zulke prijzen winnen is altijd leuk!

Wij gaan ook in juni naar turkije de 7e voor een week naar side, ik heb er wel zin in even uitrusten.
Ik heb nogal wat tegenslagen gehad de afgelopen tijd dus zo kan ik weer even bijtanken.

Jeetje wat (sorry dat ik het zeg) een zielig geval zeg en dan heb je niet eens zo goed contact.
wel triest dat ze het net gaat af speuren om te zien waar je mee bezig bent.
En niet echt slim van haar om het tegen je man te zeggen.
Misschien moet je onder een andere naam terugkomen?
En ik vind dat je helemaal gelijk hebt dat je zegt dat ze het moet vragen als ze iets wilt weten.0

Je mag me trouwens ook prive mailen als je dat prettiger vind
laat het me maar weten dan geef ik me e-mail wel door

Nou hoop je snel weer te lezen
Groetjes sabine

Oh lekker he!
In Side ben ik nog niet geweest maar staat ook nog op het verlanglijstje. Ben een echte Turkije fan. Kan er niet vaak genoeg heen.

Mailen kan altijd..............en lijkt me heel gezellig.

Ik mail met een aantal andere meiden van dit forum ook en we doen ook wel eens wat via de chat.
Heel erg leuk.
En zo leer je elkaar toch beter/ anders kennen als hier op het forum

Ik zal je mijn hotmailadres geven. Voeg me toe aan je adreslijst en dan kunnen we daar wel verder praten

Ik heb gedacht mijn naam te wijzigen maar...............dan moet ik me dus aanpassen voor haar.
Hoop dat het over gaat...........ik heb de laatste tijd toch niets interesants te melden niet waar.

Maar erg jammer dat ik zo terughoudend moet zijn, terwijl ik me hier altijd compleet thuis heb gevoeld. Wat ik al zei het is en blijft internet maar..............als er iemand in je omgeving is die dit soort dingen doet is het toch anders als dat je tegen die je niet kent dezelfde zaken meld............ach je snapt me wel he!

Ohja mijn mailadres is cynthiaoostrom@hotmail.com
Heb nog een ander mailadres die hoor je dan nog wel.

Groetjes.

Hoi Cynthia
Ha ha ha ha ha Turkije is wel echt een heerlijk land.
In juni is het super mooi weer.
De mensen zijn aardig en het eten is goed heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Wij gaan dit jaar voor de 2e keer de eerste keer waren we in Alanya en nu naar Side
Ik hoop dat dat net zo leuk is.

Ja ik snap wat je bedoeld je wilt niet gaan veranderen voor iemand anders (ook al is het maar op internet)

Ik voeg je zeker toe aan me lijst dat is inderdaad gezellig dan kan ik lekker meedoen met de chat sessies.

Ik spreek je snel weer
Liefs Sabine

Terug
Bovenaan