Voor Sabine

Hoi Sabine,

Ja natuurlijk ken ik je nog!

Dus jullie zitten in hetzelfde schuitje, tenminste nog een klein stapje verder dus eigenlijk.
Ik heb expres even gewacht (ze wilde al een gesprek met ons aangaan inz. IVF voor de 3e Inseminatie al)

Maar ze wilde eerst dus nog een IUI proberen waarbij het zaad in Medion is opgevangen, daardoor blijft het sperma iets opgewekter en langer actief. Ik hoop echt zo dat het dit keer goed genoeg was. Want voor IVF ben ik toch wel een beetje bang om eerlijk te zeggen (maar als dit straks de enige optie is dan wil ik daar wel voor gaan waarschijnlijk)

Fijn dat je precies weet hoe ik me voel op het moment (en andersom natuurlijk ook)
Doet goed te weten dat we niet alleen zijn!

Maar goed, dus ik dacht, ik wil even niets weten, eerst Istanbul en dus een midweekje genieten, er even helemaal uit en leuke dingen en mooie gebouwen bezichtigen en alleen maar doen waar we zin in hebben.............dat is precies wat we nu nodig hebben.
Ik ben van plan even nergens aan te denken, en dat gaat me tot nu toe tijdens deze poging aardig af (misschien omdat ik stiekem de hoop op IUI een beetje ben verloren)
En daarna merk ik wel of het is gelukt en wat de aantallen waren (zaadonderzoek)
Of vind je niet?

Morgen nog een week en dan is het weer zover, die dag.............spannend

Nou goed ik ben dus vanaf morgen eventjes niet online.............maar spreek je snel weer (toch?)

Succes en sterkte met alles!

Groetjes,

Cynthia

Hoi Cynthia,

Gelukkig dat je mij nog kent. Bij ons is het al die tijd al opgevangen in het goedje maar helaas zelfs dat hielp niet.

Maar ja nu is het dus even afwachten.
Was afgelopen week 4 jaar getrouwd en dan denk je wel van dat is snel gegaan maar we hebben nog steeds niet alles wat we willen dus dat was ook een triest moment.

Lekker zeg even er tussen uit. Jij bent ook helemaal Turkije fan net als wij. Ik vind het heerlijk daar.

Ik zal voor je duimen dat het raak is dan blijft IVF je ook bespaard. Ook ik vind het eng ik vind iui al zo pijnlijk laat staan dat. maar ik heb er wel alles voor over. Ik wil zo graag dat mijn wens uit komt.

Maar dat willen wij allemaal.
Gelukkig kunnen we elkaar steunen.

Ik ben niet zo vaak meer online. ik heb een nieuwe baan en voor me werk ga ik naar het buitenland.

Maar als ik er ben heb ik het gevoel dat niemand me hier meer kent. als ik reageer heb ik vaak geen reacties gehad en dan voel je je echt alleen.

Maar goed jij kent me nog.

Je leest dit pas als je terug bent dus ik hoop dat je goed nieuws voor me hebt.

Groetjes Sabine

Lieve Sabine,

Jammer dat het zo voor je voelt, maar je hebt in ieder geval ik die met je meeleeft, en we zitten in hetzelfde schuitje dus....................

Helaas is het weer niet gelukt, ik ben vanochtend ongesteld geworden!

Maar door de Medion is het aantal zaadcellen wel gestegen, nu meer dan  2 miljoen goede zaadcellen dus we mogen nog doorgaan voor IUI nummer 4

Woensdag weer voor een uitgangsecho, heb niet zo heel veel verwachtingen meer maar alles beter als IVF als je het mij vraagt, oke de slagingspercentages zijn hoger maar vind het dus nogmaals dood en dood eng........je weet wat ik bedoel

Dus ga ik vol goede moed maar weer door.
Het spuiten ben ik inmiddels wel gewend en de inseminatie zelf vind ik ook echt drie keer niets ( dat speculum vind ik echt verschirkkelijk) maar na een kwartier of wat sta je weer buiten en is alles weer vegeten.

Oh dus je zit vaak in het buitenland???
Tja dan kan je niet zo vaak on-line (erg jammer)

Maar misschien is het een idee om elkaars mailadressen uit te wisselen als je dat prettig vind. Zo hebben we misschien wat meer contact.
Alleen als jij het leuk vind hoor!

Misschien niet zo handig om het zo neer te zetten maar ik neem aan dat alleen mensen die hier horen op dit forum rondneuzen dus hier komt ie:

cynthiaoostrom@hotmail.com

Ik heb nog een ander adres, maar die hoor je t.z.t. dan nog wel.

Zie maar of je het leuk vind!

Hoe gaat het met jou inmiddels?????????????

Ga nu slapen heb een hele kleine jetlack. (een uur tijdsverschil en ik schiet al helemaal in de stress............)

Liefs,

Cynthia

Hoi Cynthia,

Ja dat is inderdaad balen dat het weer eens niet raak was maar goed kop op we gaan er weer voor nieuwe ronde nieuwe kansen. Het moet ons hoe dan ook een keer lukken.

Ja het klopt dat ik vaker in het buitenland zit. Heerlijk is dat. maar ben ook wel blij als ik weer thuis ben.

Dat is tenminste goed nieuws dat dat Medion heeft geholpen en ik las dat jullie voor ivf nr. 4 gaan. Op hoop van zegen dan maar!

Ja dat si prima ik zal je mailen dan heb je mij e-mail ook meteen.

Dat is wat makkelijker contact houden dan al die berichtten hier.

Ik las dat je heerlijk hebt genoten van Istanbul. Mooi zo

Nou tot mails dan maar weer.
Ik ga nu even van het zonnetje genieten.

Groetjes Sabine

Terug
Bovenaan