Hoi Sabine,
Ja natuurlijk ken ik je nog!
Dus jullie zitten in hetzelfde schuitje, tenminste nog een klein stapje verder dus eigenlijk.
Ik heb expres even gewacht (ze wilde al een gesprek met ons aangaan inz. IVF voor de 3e Inseminatie al)
Maar ze wilde eerst dus nog een IUI proberen waarbij het zaad in Medion is opgevangen, daardoor blijft het sperma iets opgewekter en langer actief. Ik hoop echt zo dat het dit keer goed genoeg was. Want voor IVF ben ik toch wel een beetje bang om eerlijk te zeggen (maar als dit straks de enige optie is dan wil ik daar wel voor gaan waarschijnlijk)
Fijn dat je precies weet hoe ik me voel op het moment (en andersom natuurlijk ook)
Doet goed te weten dat we niet alleen zijn!
Maar goed, dus ik dacht, ik wil even niets weten, eerst Istanbul en dus een midweekje genieten, er even helemaal uit en leuke dingen en mooie gebouwen bezichtigen en alleen maar doen waar we zin in hebben.............dat is precies wat we nu nodig hebben.
Ik ben van plan even nergens aan te denken, en dat gaat me tot nu toe tijdens deze poging aardig af (misschien omdat ik stiekem de hoop op IUI een beetje ben verloren)
En daarna merk ik wel of het is gelukt en wat de aantallen waren (zaadonderzoek)
Of vind je niet?
Morgen nog een week en dan is het weer zover, die dag.............spannend
Nou goed ik ben dus vanaf morgen eventjes niet online.............maar spreek je snel weer (toch?)
Succes en sterkte met alles!
Groetjes,
Cynthia