voor Sacha

He Sacha, ik was je niet vergeten hoor, maar het kwam er even niet van om het forum te bezoeken. Hoe gaat ie meid?.
Ik hoop zo dat je de afgelopen weken meer duidelijk hebt gekregen van Clomid en dat je je goed voelt. Ik ben van mijn onsteking af al moet ik mijn urine wel eens per maand laten testen om te kijken of het niet terug is gekomen. Verder moet ik nog even mijn menstruatie afwachten of ik nu misschien zwanger zal zijn. Het blijft toch elke keer weer een suprise, maar ik ga mezelf niets wijs maken, want we zien het wel. Ik denk aan je en ik hoop snel weer iets van je te horen.

Liefs van Yvon

Hoi Yvon,

Het gaat even niet zo goed met mij. Mijn man en ik gaan namelijk uit elkaar. Het ging eigenlijk al best lang niet meer goed en ook wat een tweede kindje betreft waren we het eigenlijk niet zo eens als dat het zou moeten zijn. Alle echo's, de hormonenkuur, ik deed het allemaal alleen en had er op het laatst geen goed gevoel meer bij. Er komt wel bij dat we tot het laatste moment hebben geprobeerd zwanger te worden en aanstaande woensdag weet ik of ik zwanger ben of niet. Af en toe ben ik er wel een beetje bang voor. Voor mijn gevoel zou ik er heel gelukkig mee zijn natuurlijk en zou ik nooit een abortus overwegen, gezien mijn geschiedenis, maar mijn man flipt als ik nog eens zwanger blijk te zijn, dat weet ik zeker. Maar goed, nog even afwachten. Ik heb - heel ironisch - nog één test in de kast liggen. Ik ben bang dat als ik woensdagochtend opsta en nog niet ongesteld ben, deze ook nog eens positief zal zijn.

Ik moet nu op zoek naar woonruimte voor mij en ons zoontje, maar dat is niet makkelijk in Nederland. Maar ik kom er wel hoor! Tsja, eigenlijk heb ik nu niks meer te zoeken op de zwanger worden sites (en ik heb internet opgezegd per 1 februari), maar ik zal de komende tijd nog wel eens kijken of je nieuws hebt!

Ik wens je veel goeds in 2005! Maak er wat van meid, het zal wel een mooi jaar voor je worden! En ik, ach... het geluk zal ik in de toekomst ook wel weer vinden. Ik ben in ieder geval wel opgelucht dat de knoop is doorgehakt, want eigenlijk was ik allang niet meer gelukkig.

Liefs van Sacha

Jeetje meid wat een toestand voor je. Ik ben er eigenlijk een beetje beduust van dat jij en je man uit elkaar gaan. Tuurlijk kom je er wel, al zal je eerst door een zware en pijnlijke periode moeten. Als je eerst maar je huis vindt en dan kun je verder.

Ik laat je weten zodra ik zwanger ben. Ik wens je enorm veel kracht en geluk voor het jaar 2005 en ik hoop dat je je snel weer erg gelukkig zal gaan voelen.
Heel veel sterkte lieve meid.

Dikke knuffel van Yvon

Terug
Bovenaan