Voor Sam24

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoidiehoi

Hoe gaattie vandaag   met jou???
Nog steeds zwanger neem ik aan haha..........
We waren alweer van de pagina af, dus ik dacht ik maak gewoon weer even een nieuwe discussie (?) aan. Ben je nog steeds misselijk? En al zenuwachtig voor vrijdag? (of was het zaterdag)

Bij mij begint het echt te kriebelen hoor. Word echt een beetje nerveus. Het lijkt echt of er van alles gaande is in mijn buikje. Was vandaag niet misselijk, maar wel steeds rare dingen in mijn buik, een beetje steekjes. Ik heb dus maar weer even een "tampontest" gedaan, maar was nog niks te zien gelukkig. Ik heb ook vanochtend (ohhhh) een test gedaan. Mijn moeder kwam ineens met het briljante idee dat het nu toch misschien al wel te zien zou zijn. Nou, als het zo is, dan is het dus nog niet te zien.......
Dus nu nog twee testen over. Heb me echt voorgenomen die andere pas vanaf zaterdag te doen. Ik heb altijd nog genoeg tampons hahaha.

Wat ik wel vreemd vind, is dat ik nog steeds geen zere borsten heb, dat had ik alle voorgaande maanden wel. Dan had ik het ruim een week voor mijn nod, en zag dat dan ook als teken dat het misschien wel............ Maar ja, mijn moeder vond het een goed teken, want het is dan dus toch anders, en dat is nou net de bedoeling toch??? Ik vind het wel prettig dat ik er gewoon met haar over kan praten hoor. Begrijp me niet verkeerd... ik kan me jouw standpunt ook voorstellen, maar ik moet dat soort dingen dan gewoon kwijt, en wil ook maar niet altijd mijn mannetje ermee opzadelen.

Ik heb vandaag wat cadeautjes voor manlief gekocht, want 20 augustus zijn we een jaar getrouwd. Heb ook een weekend in een bruidssuite geregeld, want die hadden we niet op onze huwelijksnacht. Echt leuk hoor, compleet met champagne en ontbijt op bed. Zou toch leuk zijn als ik het eerst cadeautje al een week eerder kan geven....(een baby???????)

Nou meis, ik hoor/lees je wel weer he???
Veel liefs Annet

Hoi hoi

Hier ook nog even mijn reactie op je mailtje van gisteren, dan hoef je hem niet op te zoeken.

Hoi hoi

Waarom wachten jullie eigenlijk tot zaterdag?? Ik bedoel, dan is er eigenlijk toch ook nog geen zekerheid. Ik had het er echt meteen uitgegooid als ik jou was, dus vind het wel erg knap van je.

Lekker hoor, dat je er lekker aan toegeeft. Je moet nog negen maanden dus nu mag je best beginnen met rustig aan doen. Doe ik zelf ook een klein beetje. Ik heb dus gisteren ook liggen slapen tussendoor, met het idee van: nou, als het niet raak is zal ik weer minder lui zijn. haha

Het is trouwens blijkbaar wel een goede maand om zwanger te worden, want de lijst staat al op 10!!!!!!!!! Ik hoop er binnenkort bij te komen staan, heb nog steeds een goed gevoel. Ik moet wel eerlijk toegeven dat dat goede gevoel wel nu al overschaduwd wordt met het idee dat het toch wel weer niks zal zijn. Je wordt na 7 maandne toch een beetje negatief he?? Maar daar weet jij ook alles van. Ik hoop dus dat ik zaterdag flink verrast word. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen, maar heb er drie dus denk woensdag of donderdag de eerste.................

Leuk dat je weer ff gemaild hebt. Heel lief van je
Dikke knuf en tot morgen,  
Annet

hahahaha verveel me een beetje. het is hier op het moment erg rustig, dus ook voor jou nog even een leuk plaatje (heb er vandaag een heel zooitje geplaatst)
Schattig he???

Doeidoei

Terug
Bovenaan