Voor San(1), Koetje25, Marianne en alle andere geïnteresseerde dames, ik ben toch ongi geword

Jammer! Nu maar op naar de 2de ronde dan.
Ik vind het wel snel en netjes zo net na het stoppen met de pil, morgen had ik mijn NOD! Dat is dus ook wel weer goed nieuws, ik heb nu al een regelmatige cyclus dus ik kan het nu ècht bij gaan houden.

San(1), wanneer was jij nou ongi geworden? Raar hè, hoe je lichaam je ontzettend in de maling kan nemen, ik had echt allerlei symptomen!

Nou dames, nogmaals iedereen heel veel geluk, succes en liefde! Hopelijk spreek ik jullie snel

xxx Barbarella

Hey barberella,
Balen! Maar ja je cyclus is regelmatig en op gang en dat is toch mooi stap 1. Ik was woensdag als ongi. Ik wist ook niet precies wanneer mijn NOD was omdat ik 14 mei de laatste menstruatie had en daartussen in een vroege miskraam. Dus eigenlijk ben ik ook wel blij dat alles weer normaal op gang is. Maar ik had echt zere bortsen. Maar ja dat zal wel normaal worden dan. We gaan samen op naar de volgende ronde!!!
groetjes san (1)

ja leuk toch! Flink 'klussen' (of meteen 'iets in elkaar knutselen' haha als het een beetje meezit)op 12 augustus voor mij :D

NOD is trouwens 27 augustus en die van jou?

Terug
Bovenaan