Voor san en simone

Hoi san, hopelijk heb je je lekker uit kunnen leven tijdens het sporten...dat is wel fijn. inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen... mischien ook voor mij,we zullen het zien. Tja, ik weet niet zo goed wat ik voel,de ene keer niets of weinig en dan weer een druk,soms zeurderig gevoel en ja die pijn in mijn borsten had ik na het pilgebruik wel alleen de laatste keer niet,moeilijk...
we zullen het zien... ik laat je het hoe dan ook horen morgen,ga toch pas op zijn vroegst maandag testen.

En simone, ik heb ook af en toe last van steekjes in mijn liezen,erg vreemd.
balen van dat bloedverlies,maar als het niet doorzet is er niets aan de hand!
ik ga ook pas maandag testen als er niets komt. verder weet ik het allemaal niet...afwachten maar. ben ook sinds een paar dagen schor,droge keel...mischien het weer.
we houden elkaar op de hoogte he??

groetjes petra
 
Hey, moeilijk he dat wachten? Heb ik wel gemerkt met het wachten op al die uitslagen. Ik ben erg heel benieuwd wat het wordt bij jou. Ik had trouwens tijdens de pil ook altijd last van mijn borsten. Waren twee weken groot, twee weken iets kleiner. Maar nu ik gestopt ben zijn ze weg. Haha is niet veel van over moet ik zeggen. Ik had echt een goede C en nu een heel klein ctje of een B. Hopelijk gaan ze nog een keer groeien.......
Succes met wachten!!
liefs san
 
Ik heb helemaal geen last van mijn boobs, had ik ook niet toen ik nog aan de pil was.
De steekjes in mijn liezen heb ik nog steeds. Ik merk ook dat het aan het eind van de dag iets erger wordt. Heb nu ook een beetje last van mijn onderrug.
Dat bloeden heeft gelukkig niet doorgezet, het is echt bij 1 druppeltje gebleven. Voor de rest heb ik ook helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Heb dus wel een beetje last van mijn buik, maar het voelt heel anders dan wanneer ik ongi moet worden....
Nou, vanavond een verjaardag, dus ik ga maar weer lekker aan de spa rood! In elk geval genoeg afleiding.

Groetjes,
Simone
 
als je zwanger bent gaan ze groeien,dus bij jou sowieso de volgend ronde!!!
gaan we voor!!! ik ben een paar jaar geleden wat kilo's kwijtgeraakt door stress en van cup d naar b gegaan,bleef niets van over,helaas. maar ik moet zeggen dat er wel weer steeds meer aan komt,niet alleen daar.het zal de leeftijd wezen,hihi.
dank je wel voor je support!
 
idd. rugpijn,maar dat is vlgs mij bij mij chronisch hihi
ik heb ook het gevoel dat ik niet ongi ga worden,wel voelt het raar!
ik hoop het zo voor je dat je zwanger bent!! ik hoop het voor mezelf ook,maar zo niet,dan gaan we voor de volgende ronde samen met san!
fijne verjaardag!
 
Terug
Bovenaan