Voor San uit T

Hi San,

Nee bij mij nog niets te bespeuren, zelf niet eens een raar gevoel in mijn buik....zelf geen chagie gezicht....wat ik normaal wel heb als ik ongi moet worden...
Vriendje en ik hebben besloten als ik t weekend nog niet ongi ben, maandag ochtend een test te doen, voordat ik naar de huisarts moet (voor de eerste onderzoeken)......Hopenlijk is dat niet meer nodig....

Bij jou ook nog alles oke???

Knuffel flower

Hallo Flower,

Ja hier is alles goed....voel nog niks wat op ONGI moet gaan lijken.......
Ja waar ik nog steeds last van heb zijn wat steekjes in mijn onderbuik...links, rechts en in het midden....weet niet wat er aan de hand is maar is zeker geen ONGI pijn zoals ik het gewend ben!
Jij vroeg me gisteren of ik mijn ei wel eens had gevoeld. Ja deze periode dus voor het eerst. Wist niet goed wat het was dacht een soort ONGI gevoel maar dat kon niet! En het was de dag van mijn eisprong zoals ik had berekend.....dus heb ik hier de vraag gesteld en kreeg daar duidelijk antwoord op dat dit het was...
Dus voor het eerst in mijn leven heb ik mijn ei gevoeld! Niet zo vreemd na 15 jaar pil!!!!!!
Ik heb verder nog nergens last van...ja van die rot stoel waar ik nu op zit...is een beetje wankel......: - )

O, ik hoop voor jou ook dat je niet meer naar de huisarts hoeft. Dat is zo'n gedoe allemaal als ik het zo allemaal lees.....bah, zou daar ook niet vrolijk van worden maar je moet wat over hebben voor het goede doel!!!

Ben echt zo benieuwd......echt mijn ei gevoeld...een bloeding op wat volgens de regel mijn innestelingsdag zou moeten zijn....maar ja voelde me de eerste maand dat ik gestopt was ook vreemd, maar dit is toch anders.....

Ik hoor je nog wel!

Hi!! Daar ben ik nog even....
Had net mijn schoonzusje aan de foon. Ze heeft van de week de eerste echo laten maken. Echt leuk!!!! Zaterdag ochtend ga ik ff de foto en de video (van 5 minuten) even bekijken. Ze is nu 12 weken zwanger.....Jippie ik word tante!!!
Maar bij mijn weten heb ik nog nooit een ei gevoelt, althans voor dat ik
mijn bloeding had, dacht ik wel wat te voelen, maar daarna was t meteen bloeden.....dus ik weet t niet. Ook al mocht de test positief zijn, ga ik toch maar ff naar de huisarts (dan komt de afspraak mooi uit).
Maar ik ga er vanuit dat t ook deze maand niet raak is, dan kan t altijd meevallen!!!
Maar al met al zou t natuurlijk wel super zijn als we samen doorkonden naar het april forum.
Nou ik ga me ff douche en dan lekker op de bank hangen en tv kijken.

doeg!!!

Ohhh heerlijk, nog 14 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie!!!

Heb jij nog vakantie???

Ja, die vakantie is vandaag begonnen! Dus ik ben al lekker aan het genieten.
Ach, we moeten gewoon alle twee afwachten....en dan zien we wel!

Ach, je schoonzusje is zwanger heel leuk dan heeft jouw kleine straks een speelkameraadje.
Ook al is het nu misschien niet raak, het kan toch niet lang meer duren....denk ik dan!

Ga ook weer TV kijken.....As good as it gets is op....en heb deze film ooit wel eens gezien....maar....ik vergeet altijd weer waar ze over gaan....dus denk dat deze niet zo spectaculair is anders zou ik het denk ik nog wel weten.......heb ik altijd!

Wij gaan volgende week een paar daagjes naar Zeeland....lekker uitwaaien....(zonnen) en gezellig luieren.....

Ik wacht je bericht af, doei!

Terug
Bovenaan