voor Sandra B

hoi Sandra
wij lopen al bij 1,5 jaar bij de gyn en wij zijn nu bezig met IUI voor de 3e keer maar nou heb ik dus gehoord dat accupunctuur kan helpen bij het innestellen ik ga daarvoor naar Arnhem aankomende week is dat voor de eerste keer! wel spannend die man die dat doet heeft er heel veel vrouwen daar bij geholpen, het is wel iets heel bijzonders vind ik (ik weet niet of ik er in geloof maar baad het niet dan schaad het niet zeggen ze wel eens)
waar zijn jullie mee bezig? als ik vragen mag omdat jullie ook al vrij lang bezig zijn.

groetjes Boogschutter

Hej Boogschutter,

wij krijgen begin mei ook 2e IUI, na ca. 1.5 jaar sukkelen en onderzoeken.
Vijandig slijm is denken ze de oorzaak, verder niets gevonden. En bij jouw ? Moet jij hormonen slikken ? Ik ben altijd nieuwschierig naar de leeftijd van mensen ?! Nou, suxxes en sterkte en laat ff wat van je horen.

Liefs Kyra

hoi
ik ben 25 en mijn man 27.
ik slik clomid en spuit menopur, cetrotide, en pregnyl. eigenlijk best veel, jullie dan?
dus jullie zijn op dit moment met de eerste IUI bezig als ik het goed begrijp.het is wel elke keer ontzettend spannend vind ik en een hele teleurstelling als ik weer ongesteld word.
heb jij toevallig wel eens wat gehoord over accupunctuur?

groetjes Boogschutter

Ikzelf ben 29, maar ik heb nog geen enkele hormoon preparaat gekregen, omdat ik gewoon een eisprong heb en ze het dus eerst zo willen proberen. Heb jij dan geen eisprong of onregelmatige menstr. ? Nee, ik heb nog nooit over accupunctuur gehoord, maar heb evt. wel interesse !! Ja, iedere keer die teleurstelling daar wordt je zooo depri van he, heel de dag janken en op naar de volgende ronde zeggen we dan maar weer ! Bij ons werken ze niet in het weekend dus deze maand moest ik wachten stom he....Heb jij misschien ook mail adres of liever niet, dat praat (leest) wat makkelijker...

nou, doei weer Kyra

Terug
Bovenaan