Voor Sandra (mama van Nick en Tess)

A

Anoniem

Guest

Hoi Sandra

Was even benieuwd hoe het nu met Nick gaat, zo na het weekend en alleen nog halve dagen naar school? Neemt de knoop in je maag nu weer af?

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

dag dames wat lief dat jullie aan me denken.

Nick heeft vanmorgen wel gehuild maar niet zo hard als donderdag. Afgelopen vrijdag heb ik hem ook thuis gelaten om even bij te komen. Het is nog niet makkelijk om hem huilend achter te laten maar ik weet gewoon dat hij er even doorheen moet. Als ik vraag hoe het op school was zegt hij wel dat het leuk was. Dus laten we daar dan maar van uit gaan.

Liefs sandra

Nou fijn dat je je er iets beter bij voelt.... Het blijft natuurlijk vervelend om hem achter te laten als hij moet huilen... Ging hij hiervoor ook naar het kdv of de peuterspeelzaal?

Gijs gaat 2 dagen naar het kdv (al 3,5 jaar), maar die moet zo af en toe nóg huilen bij het afscheid en dat blí'jft niet leuk, ook al weet je dat het zó over is.

Maar goed, als het mannetje zelf aangeeft dat het leuk was op school, moet je daar maar op vertrouwen, toch? En wat zegt de juf? Die is het vast gewend dat een kindje moet wennen en dat er daarbij wat traantjes vloeien...

Groetjes
Susan

Hij ging hiervoor wel naar de peuterzaal maar hij had natuurlijk net zes weken vakantie gehad waarvan wij ook de laatste drie weken vrij hadden. Dus dan is de overgang naar de hele week school wel groot.

DE juffrouw zegt dat hij het op sommige momenten erg moeilijk heeft en dat hij dan vraagt om mama. Toch zegt ze dat hij ook wel mee speelt en dan echt lol heeft. Ach we kijken het gewoon even aan en wie weet is de situatie over een week heel anders (dat hoop ik echt)

Liefs sandra

Och dat mannetje toch, en dan moet ie nog vier worden zeg........ Maar het gaat écht vast snel beter. Die kleintjes zijn nog zo flexibel, hij is zó gewend, wedden!

Sterkte ermee natuurlijk
Liefs
Susan

Terug
Bovenaan