Voor sandra, Moi, El en Inge

Hallo Sandra, Moi, Inge en El,

bedankt voor jullie reactie op mijn berichtje van gisteren over de uitslag van de gynaecoloog. Het heeft me goed gedaan en me weer wat hoop gegeven.
Ik heb een regelmatige cyclus en een eisprong, dus ik hoop dat die HSG-test de boel opent zodat mijn eitje een zaadje kan ontmoeten.

Groeten,
Bianca

Volgens mij was dat bij Merijntje wel het geval!! Ik hoop het voor jullie..en, super dat alles verder in orde is hoor!! Dan valt er wel even een last van je schouders denk ik!!

Maar volgens mij zijn er dan weer genoeg andere zaken om over te piekeren is het niet!!

Alles komt goed!!

Liefs moi xxx

nou geweldig dat je er wat aan hebt gehad, daar zijn we toch voor. als we het voor elkaar een beetje dragelijker kunnen maken is dat alleen maar fijn.
Ik heb dan wel een kindje van 5 mnd maar ik weet niet of ik het al gemeld heb, ik heb daar 10 jaar over gedaan (inclusief scheiding waardoor het hele kinderen verhaal op 0 kwam te staan voor mij; mijn ex heeft me in de steek gelaten).
maar ik weet dus oh zo goed hoeveel pijn jullie voelen omdat het zwanger worden niet wil lukken. Mocht ik met mijn verhaal iemand hoop kunnen geven, dan wil ik het graag kwijt.

groetjes sandra

Terug
Bovenaan