voor sandra2

Heee Sandra,
Lees nu net je berichtje. Ik voel me dus weer goed. M'n hoofdpijn is na twee dagen weg. Alleen nog wel die rare pijn onder in m'n buik en heeel moe. Maar ik ben ook heel bang dat ik me van alles in m'n hoofd haal. Het zou ook wel heel toevallig zijn: na 1 keer raak. Aan de andere kant, ik heb m'n eisprong gevoeld, flink geklust, en bij m'n zusje was het ook in 1 keer raak. En hoe is het bij jou? Nog steeds geen ongi? Ik wou dat mijn NOD ook al 5 juni was.......
 
ik voel me ook goed hoor alleen ik heb telkens ongipijn in mijn onderbuik maar mijn ongi komt nog niet echt ben af entoe ook beetje misselijk, ruik goed mijn man had pindasaus gegeten normaal ruik ik niet eens dat er knoflook in zit nu moest die weg van me omdat die zo stonk naar de knoflook??!! (misschien dit keer meer knoflook in de pindasaus?? hahaha) ik geloof er ook niet in hoor dat het in één keer raak zal zijn mijn buik is wel opgezet, maarja zal wel gewoon ongi worden hoor daar reken ik op!
veel succes en ik hoor het nog van je.
 
Dit is echt toevallig. Ik had gisteravond en vanmorgen steeds het idee dat mijn vriend knoflook had gegeten. Maar hij bleef erbij dat hij alleen een broodje hamburger had gehad. Hahha, misschien hebben we een nieuw kwaaltje ontdekt!! Knoflook ruiken!!
 
Terug
Bovenaan