Voor Sandra27

A

Anoniem

Guest
Hoi Sandra,

ik bedoelde het niet verkeerd (en jij ook niet hoor).
Het lijkt mij namelijk iets wat snel mis kan gaan omdat je allebei uit een andere relatie komt waarvan ik verwacht (maar ik heb er geen ervaring mee) dat je die gebeurtenissen allemaal moet verwerken.
Dat het de eerste tijd goed gaat kan ik me voorstellen, door de opluchting dat je uit je oude relatie bent. Maar ik zou verwachten dat op een gegeven moment toch oude dingen gaan spelen en dat je dat dan afreageert op je partner. Maar dit is een vooroordeel hoor, en ik had het eigenlijk niet moeten zeggen.

Maar nogmaals, ik vind het wel superfijn voor je!

Liefs Jenneke mv Ivar

hoi hoi
ik begrijp heel goed dat je het niet verkeerd bedoelde hoor.
en ik idd ook niet hihi
ik begrijp wel dat je dat denkt hoor, t is ook wel een apparte situatie
Gelukkig ben ik al weer 3 jaar bij mijn vriend en gaat t eigenlijk nog steeds super goed.
zelf ben ik nog steeds erg blij met de beslissing die ik toen genomen heb.
maar t kan natuurlijk ook minder goed aflopen een relatie via internet, maar dat kan ook met een 'gewone' relatie.
wel fijn dat je nog even reageerde, zat me ook  niet lekker hihi
en hier absoluut geen boze gezichten hoor... ik reageerde alleen zo omdat er verder geen uitleg bij stond   en dat raakte me een beetje .... vandaar!!!
liefs sandra

toen ik je reactie las baalde ik zelf ook dat ik het nu pas zag, gisteren was ik vrij snel weer van het forum af

en je hebt gelijk dat ik wel een reactie geef, maar geen uitleg, dus daar ga ik eens op letten

Groetjes!

Terug
Bovenaan