voor Sandy

A

Anoniem

Guest
Hoi Sandy,

Ik kom ook van het maart forum, en lees vooral veel mee op dit forum (schrijf niet zo veel), maar ik weet dat je bezig bent om zwanger te raken van je tweede kindje. Zelf ik heb vandaag de pil in de prullebak gegooid wij gaan ook nog voor de allerlaatste keer voor een kleintje.

Wanneer kan jij testen??, wie weet gaan we samen wel weer naar een ander zwanger forum.

Succes met klussen.

groetjes linda

Hoi Linda,

Had al gereageert op het zwanger worden forum!!!
Wel grappig zeg dat ik je hier weer eens tegen kom!!!
Ja we zijn weer bezig ga nu naar ronde 4 toe en dus das weer afwachten, duurt deze keer toch langer om zwanger te worden, maar goed we hebben geduld!!! We hebben al een mooi lief meisje van bijna 7 mndjes!!! Maar moet eerst van mijn ongi afkomen dat ben ik nu al bijna 1 week en de vorige keren was het na 4 tot 5 dgn weg dus vreemd!!!
Zou best met je naar het zelfde forum willen maar ja dan moeten we wel deze maand tegelijk zwanger zijn hé!!! maar ja we zien wel!!! Heel veel succes héen we houden elkaar op de hoogte!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Ik heb nog nooit een afwijkende ongi gehad dus ik heb geen idee wat het kan zijn. Ik zelf wacht nu op mijn onig ik hoop maandag en dan kunnen wij ervoor gaan, ben een keer in de zes weken ongesteld dus dat is best een lange tijd om te wachten en te testen maar we zullen het wel zien.

Ik hoop voor je dat je ongi snel overgaat en we houden elkaar op de hoogte SUCCES.

groetjes linda

Hey Linda,

Ja spannend weer voor je joh!!!
Hoop dat het snel lukt!!!
Hier is de ongi toch bijna eindelijk voorbij dus kunnen we van de week weer gaan klussen joehoe!!!
Dus wie weet samen naar het zwanger forum!!!
Succes hé!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan