Voor Sandy88

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik zie dat jouw zoontje Lukas op 11 oktober ook 1 wordt.
Mijn zoontje Thijmen wordt dan ook 1.

Mag ik vragen waar jij vandaan komt?
Bij mij in het ziekenhuis lag ook een mevrouw die op 11 oktober is bevallen van een zoontje en dat jongetje heette ook Lukas.
Dat was in Hengelo overijssel.

Groetjes Marieke

Hoi Marieke,

Wat een toeval! Nee, ik was niet degene die naast je lag te puffen . Ik kom uit Utrecht en Lukas is geboren in het ziekenhuis hier. Maar wat een grappig toeval!! Hoe laat is jouw Tijmen geboren? Lukas om 13.21. Groetjes, Sandy

Thijmen is van 14:35 uur.

Was jij ook uitgerekend rond die tijd?
Thijmen is op de uitgerekende datum geboren.
(wel met een opgewekte bevalling, maar toch!)

Wat is Lukas voor een jongen?

Thijmen is een heel tevreden vrolijk mannetje dat alles op zijn dooie gemakkie doet.
Sinds een paar weken kan hij tijgeren en van kruipen/staan/lopen is hier nog geen sprake.

Wel is hij goed in verbanden leggen.
Als hij op de lichtknop drukt kijkt hij gelijk naar de lamp die daar bij hoort, hij richt de afstandsbediening op de televisie, tijgert naar de radio en drukt erop en zegt dan; AAN. Kortom een electricien in huis.

Thijmen was laatst bij het CB 12,300 kilo en bijna 80 centimeter!

Groetjes Marieke

Hoi Marieke,

Grappig al die verschillen hoor! Lukas staat en kruipt al een paar maanden, maar de lichtknop snapt hij echt nog niet . En wat ook grappig is, Lukas is ook precies op de uitgerekende datum geboren. Thijmen dus een uurtje na Lukas. Bijzonder om te bedenken allemaal he?! Ik denk er nog steeds vaak aak terug hoor! Zo gek dat het alweer bijna een jaar geleden is! Liefs Sandy

Terug
Bovenaan