Geeft niks hoor zo een lang verhaal , vind ik namelijk erg leuk om te lezen , ik ben altijd wel benieuwd naar ander mans levensverhalen .
Mijn Jenna is geboren op 16-09-2006 en is nu 5,5 maanden , ik vind het ook erg irritant dat ze haar naam verkeerd uitspreken , maar ja , ik corrigeer ze gewoon iedere keer , ik heb ook een stukje geschreven over jonge moeders , over het feit dat mensen lopen te zeggen dat ze mij eigenlijk te jong vinden om moeder te worden , terwijl het om moeders gaat die rond de 33 zijn en nu pas hun eerste hebben gekregen , nu moet je iedereen wel in zijn waarde laten , en zeg ik absoluut niet dat hun te oud zijn , het maakt helemaal niet uit hoe oud je bent om aan kinderen te beginnen , als je er zelf maar gelukkig mee bent ja toch?
In het begin was het best moeilijk omdat wij pas een huis hebben gekocht , en de kleine niet bepaald in de planning zat , maar in die maanden leef je er toch helemaal naar toe.
Mijn vriend en ik hebben allebei nog niet een rijbewijs , en zelfs daar zaten o.a collega's over te zeuren , maar ja dan ben je zo gebonden aan het openbaar vervoer , en ja je kan niet zomaar ergens naar toe , het is toch handiger als je een auto heb.
Alsof je een auto nodig hebt om aan kinderen te beginnen , al dat gezeur kwam echt mijn neus uit , tuurlijk is het makkelijker , maar je doet het met de riemen die je hebt , en wij gaan bijna elk weekend met de kleine op stap en ja nog steeds zonder auto hahaha.
heb jij ook van die nare vooroordelen gehad , of viel dat wel mee.
Sorry voor al mijn lastige vragen , maar ik ben gewoon benieuwd.
De naam Yari is ook onzettend mooi , bij ons was het nog een verrassing of het een jongetje of een meisje zou worden , we wilde het namelijk heel graag weten , maar op de echo was het niet duidelijk te zien , maar heel grappig is dat de naam yari ook bij ons is gevallen , mijn vriend is namelijk een voetbal liefhebber ( Yari Litmanen )Maar toch als het een jongetje zou worden zouden wij hem Dean noemen.
Sorry voor mijn lange verhaal , maar ik kan echt lullen als brugman hahaha
Tot gauw
groetjes Sarina