Voor Sarina24

Hoi,

Ik zag dat je dochtertje Jenna heet, wat een geweldige naam he !!!
Ons dochtertje heet namelijk ook Yenna ( met een Y )
Wij hebben echt super veel leuke reacties van iedereen gehad op de naam ( en nog ) Jullie ook ??

Ben je nu 24 ?  ( sorry een beetje nieuwsgierig...)
Ik was namelijk 24 toen ik Yenna kreeg, jij heet Sarina en ik Marina.

Wat een toeval allemaal....

Groetjes Marina.

Hai Marina

Ja ik ben 24 en Jenna is nu 5 maanden , en toen was ik ook 24 , ik heb ook ontzettend veel leuke reactie gehad , alleen spreken sommige mensen het niet goed uit , je spreek t het namelijk op z'n engels uit dus eigenlijk djenna , maar dat is wel toevallig , hoe oud is jou kindje nou als ik vragen mag.
En hoe zijn jullie bij haar naam gekomen , bij ons is dat gekomen omdat ik een keer een reallife programma zag met iemand die zo heette , en dat vond ik al een erg mooie naam , mijn vriend vond de naam Jennifer erg leuk , maar een dochter van onze collega heet ook zo , en ik vond het niet zo geweldig om dat je de naam vrij  veel hoort , toen herinnerde ik me de naam Jenna , en dat is een beetje een compomi tussen jennifer en sarina hhahahahahaha , hij vond het gelukkig ook een hele leuke naam

Nou leuk van je reactie en wie weet tot gauw

groetjes Sarina , en baby Jenna

Hoi Sarina,

Yenna is geboren op 01-05-2004, wordt in mei al weer 3 jaar.
Yenna spreek je gewoon uit als Jenna, dus geen Djenna ( op zijn engels zoals bij jullie )
Ik werk op een kinderdagverblijf en tijdens mij stage periode had ik een Jenna ( schreef je ook zo ) op de groep, haar moeder werd er helemaal gek van dat ze telkens  haar naam verkeerd uitspraken.Maar ik vond het zo'n geweldige naam.  Tja en toen dacht ik ( toen ik zwanger was ) als het een meisje word waarom noem ik haar niet gewoon Jenna ( ook zo uitspreken ) Maar ik ben echt een Y freak ( vind de Y gewoon een supermooie letter...)
Dus werd het Jenna maar dan met een Y. YENNA dus.

Na ongeveer 1,5 jaar later was ik weer zwanger en toen moesten we weer een naam bedenken....
Ik wilde eigenlijk weer met een Y, ja erg ben ik he ......

Als het een meisje zou worden werd het Yara ( ik vond Yoa supergaaf, mijn man iets minder..), maar het werd een jongetje YARI.
Daar heb je het weer, iedereen schrijft Jari maar wij weer met een Y....

Yari is geboren op 06-07-2006, is dus alweer bijna 8 maanden, wat gaat het hard zeg, en ik ben inmiddels al weer 27 jaar.

Zo, sorry voor het lange verhaal, maar ik ken verder niemand die de naam Yenna/Jenna gekozen heeft voor haar kindje, vind het wel erg leuk.

Groetjes Marina.

Geeft niks hoor zo een lang verhaal , vind ik namelijk erg leuk om te lezen , ik ben altijd wel benieuwd naar ander mans levensverhalen .
Mijn Jenna is geboren op 16-09-2006 en is nu 5,5 maanden , ik vind het ook erg irritant dat ze haar naam verkeerd uitspreken , maar ja , ik corrigeer ze gewoon iedere keer , ik heb ook een stukje geschreven over jonge moeders , over het feit dat mensen lopen te zeggen dat ze mij eigenlijk te jong vinden om moeder te worden , terwijl het om moeders gaat die rond de 33 zijn en nu pas hun eerste hebben gekregen , nu moet je iedereen wel in zijn waarde laten , en zeg ik absoluut niet dat hun te oud zijn , het maakt helemaal niet uit hoe oud je bent om aan kinderen te beginnen , als je er zelf maar gelukkig mee bent ja toch?

In het begin was het best moeilijk omdat wij pas een huis hebben gekocht , en de kleine niet bepaald in de planning zat , maar in die maanden leef je er toch helemaal naar toe.
Mijn vriend en ik hebben allebei nog niet een rijbewijs , en zelfs daar zaten o.a collega's over te zeuren , maar ja dan ben je zo gebonden aan het openbaar vervoer , en ja je kan niet zomaar ergens naar toe , het is toch handiger als je een auto heb.

Alsof je een auto nodig hebt om aan kinderen te beginnen , al dat gezeur kwam echt mijn neus uit , tuurlijk is het makkelijker , maar je doet het met de riemen die je hebt , en wij gaan bijna elk weekend met de kleine op stap en ja nog steeds zonder auto hahaha.

heb jij ook van die nare vooroordelen gehad   , of viel dat wel mee.
Sorry voor al mijn lastige vragen , maar ik ben gewoon benieuwd.
De naam Yari is ook onzettend mooi , bij ons was het nog een verrassing of het een jongetje of een meisje zou worden , we wilde het namelijk heel graag weten , maar op de echo was het niet duidelijk te zien , maar heel grappig is dat de naam yari ook bij ons is gevallen , mijn vriend is namelijk een voetbal liefhebber ( Yari Litmanen )Maar toch als het een jongetje zou worden zouden wij hem Dean noemen.

Sorry voor mijn lange verhaal , maar ik kan echt lullen als brugman hahaha

Tot gauw

groetjes Sarina

Hoi Sarina,

Daar ben ik weer ff, heb nu wat minder tijd om te reageren...
Ik heb eigenlijk geen negatieve verhalen gehoord omdat ik jong moeder ben geworden.
Ik ben op mijn 23e getrouwd, ben altijd een kinderliefhebber geweest ( werk op een kdv)
Ik ben al samen met mijn man sinds mijn 15e ( hij is  4 jaar ouder )  dus vond niemand het eigenlijk vreemd dat we zo vroeg aan kinderen wilde beginnen.
Ik was alleen bang dat het bij ons wat langer zou duren omdat mijn ouders er 7 jaar over gedaan hadden.
Maar ik blijf het een wonder vinden dat de 3e poging  al raak was. Bij Yari was de 1e poging al raak.

Yenna zou al het een jongetje was ( we wilde het geslacht niet weten ) Deyan geheten hebben.
Maar ik vond die naam ineens niet meer zo mooi toen ik zwanger was van Yari en het geslacht wel wisten.
Tja, toen kwam mijn man met Yari, die naam vond ik ( en vind ) geweldig !!

Tot snel maar weer.
Groetjes Marina

Terug
Bovenaan