Voor Sas ! en iedereen die het lezen wil...

A

Anoniem

Guest

Hoi Sas,
Mijn vriend en ik hadden besloten pas in september voor het eggie te gaan....
Ben begin dit jaar getsopt met de pil.
Maaaarrrr..we zijn de 'regenjasjes' na 4 maanden echt helemaal zat...hihi
Dus we hebben besloten maar geen anticonceptie meer te gebruiken.
We gaan nog niet klussen met beleid...gewoon alleen wanneer we er zin in hebben. Hebben nog geen zin om met ovulatie en dergelijk rekening te houden.
Maar kan ik nu wel op de NOD lijst?
En zou jij rondes gaan tellen?
In principe zeggen die dan natuurlijk niet zoveel omdat we nog niet heel serieus gaan klussen.
Wat vind jij??
Mijn naam is Billie, ben 26 jaar en ga voor ons eerste kindje.
Ik hoor wel van je.
Liefs, Billie

hihi...ff weer bovenaan zetten. Anders ziet Sas24 hem niet misschien.

Billie

'Hey Billie,

Heel erg veel suc6 met het "klussen". Hopen dat je geluk hebt en dat het snel lukt.

Ik ben ook op zo een manier aan het proberen zwanger te worden. Wij willen het ook rond augustus/september echt gaan proberen. En als ik nu zwanger ben is het altijd meegenomen he!

Kan me dus goed voorstellen dat zo een "regenjasje"niet alles is hoor! Begon ons ook heel erg te vervelen!

Ik duim voor je!

Hoi Dani!

Wat een toeval dat we in dezelfde situatie zitten!

Waarom beginnen jullie pas einde zomer? Wij, omdat we dan helemaal gesetteld zijn...Wonen net in ons nieuwe huis enzo...

Hoe lang zijn jullie al 'bezig' zonder regenjasjes? hihi
Wij pas net. 10 juni hebben we het voor het eerst echt gedaan zonder bescherming, maaarrr toen had ik wel de volgende dag mijn eisprong! Dus...we maken een piepklein kansje.
Heb nu wel steeds last van mijn buik en moet veel plassen. Maar mijn NOD is pas 25 juni. Weet dat ik mezelf voor de gek hou, na 1 x klussen ben ik heus niet zwanger.
Maar heb stiekem toch een zwangerschapstest besteld! hahaha

Nou, misschien tot snel!
En succes met klussen zonder regenjasje! hihi

Liefs, Billie

Hey hey,

Nou wij zijn nu bezig sinds 2 maanden dat we dat niet meer zagen zitten hoor hahaha... En dit is gewoon veel beter. Alleen de onzekerheid wordt steeds groter.

Oh mijn NOD is 17 juni dus dat scheelt een weekje. Jammer. Heb nog niemand gevonden die gelijk aan mij liep.

Wij beginnen na de zomervakantie pas, omdat wij eerst met de hele familie op vakantie gaan. En dan willen we niet overal op letten. Gewoon kunnen doen wat we willen. Dus vandaar dat we serieus na de zomervakantie beginnen. OF ik moet nu een positieve test krijgen, dan laat ik alles staan en leef ik echt naar mijn zwangerschap.

Wanneer ga je nu weer testen dan? Ik denk dat ik ga testen als ik echt overtijd ben. Dus dat zal ergens in frankrijk zijn. Maar een test meenemen hahaha...

Liefs,

Daantje

Hoi!!

Ja, ga testen als ik overtijd ben. Dus tegen de 28ste ofzo, als ik tenminste nog niet ongi ben dan.
Je hebt gelijk dat je wacht tot na je vakantie. Is misschien met eten, drinken etc..ook wat makkelijker. Weet je familie dat jullie zwanger willen worden?
Je bent 22 ofzo he?
Echt spannend he? Ook al ben ik net begonnen...heb nu al de kriebels! haha
Heb er ook zoveel zin in!
Jammer dat we onze NOD niet gelijk hebben! Die van jou nadert al....brrrr...
Ik moet nog ff geduld hebben!
Maar ik hou je in de gaten, ben wel benieuwd of het jullie gaat lukken op de bonnefooi zwanger te worden! Zou super zijn he? Leuker dan dat alles zo gepland moet zijn...

Succes! Ik duim voor je!

Liefs, Billie

Nou ik heb iemand gevonden die gelijk met je loopt, ik namelijk. Ik heb ook as vrijdag, de 17e dus, mijn NOD. En wij gaan die dag naar frankrijk op vakantie. Ik weet niet of jij nu ook al op vakantie gaat ( ze zei dat je een test mee ging nemen op vakantie) maar als dat zo is, dan zitten we echt in dezelfde situatie. Als de rode duivels achter wege blijven, dan wil ik op vaderdag ( zondag dus) in frankrijk gaan stesten. Waar ga je heen in Frankrijk?

groeten mama van thijs

Terug
Bovenaan