Voor SAS NOD

A

Anoniem

Guest
Ha Sas,

Helaas mag ik mijn nieuwe NOD weer doorgeven. Linny, 25 jaar, ronde 6, NOD 23 juni. Na een aantal dagen overtijd ben ik er erg depri door, zal jou en de rest niet vreemd in de oren klinken. Maar ja, niets aan te doen hè?

Liefs,
Linny

Echt balen hoor! Hoop dat je er weer snel doorheen bent en weer de moed hebt voor de volgende maand, maar wat duurd een maand lang hé?
Vreselijk ....................

Liefs mij

Hoi Linny, wat jammer voor jullie.Ronde 6 is hopelijk geslaagd.
De maand mei is vruchtbaar, heel veel zwanger zeg en hopelijk juni ook.
bij mij nog geen ongi, wel getest met het kruidvat eigen merk , afgelopen dinsdag middag. Helaas negatief. Maar ja, nu begin ik van alles te voelen. Hoge temp, trekkende buikpijn, rugpijn, maar niet als van dat je ongi wordt, zo weeig.
Ik ga nog tot zondag wachten, heb een clearblue klaar liggen.
ik hoop dat ik het volhoud en mijn ongi wegblijft
Gr.
Adren

Hey Meis

Doe rustig aan

het is altijd rot als je ook nog is overtijd bent

en dan als nog niet zwanger

Doe rustig aan

IK hoor nog van je

je staat weer op de lijst

succes

veelliefs natasja

hoi linny

Bale zeg dat je ongesteld bent geworden! Hoop dat het volgende maand raak is voor je!!Blijf je gewoon die ovulatie testen doen?of op een andere manier?

Zal aan je denken en voor je duimen!!!

liefs marjan

Dankjewel dat jullie zo met me hebben meegeleefd!

Adrenalientje, voor jou blijft het erg spannend, laats je het ons weten zodra je hebt getest! Klinkt wel alsof je zwanger bent! Ik duim voor je!

Marjan, jij hebt volgende week vrijdag  je NOD, hoe is het met je? Wat voor gevoel heb je erbij en geeft je lichaam signalen? Ik duim ook voor jou hoor, wel lekker dat de vakanties eraan komen, hebben we wat afleiding!

Succes allemaal en liefs,

Linny

hoi Linny, helaas ook voor mij, is de spanning eraf. Ben vandaag 5 dagen overtijd, toch weer ongi geworden. snik snik.
we krijgen volgende week een nieuw bed, kunnen we deze meteen goed uitproberen...
hihihi..
nou, op naar het volgende ei.
Gr.
Adren

Ha Adren,

Wat vervelend voor je dat je alsnog ongi bent geworden, echt een teleurstelling hè? Zeker na het aantal dagen dat je overtijd was. In welke ronde zitten jullie en hoe oud ben je?

Idd gaan we weer voor onze volgende eisprong. Hou jij je temp nog bij of gebruik je ovulatietesten?

Veel succes en ik hoor nog van je,
Liefs,

Linny

Terug
Bovenaan