Voor Sas24 en de rest die me kennen!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ben ff niet bereikbaar geweest want mijn compu was out of order. Een plezierige (en wel de enige) bijkomstigheid was dat ik de site ff met rust kon laten. En laat de test positief zijn!!!! Waaaah! Natuurlijk heel onzeker ivm. de miskraam van eind april, maar afgelopen dinsdag dan toch wel het hartje zien kloppen op de echo. Oooh, ik was zo zenuwachtig! Helaas minder  ver dan ik dacht. Ik dacht 8,3 weken maar bleek maar 6,2 weken. Heel vreemd dat we dan al het hartje zien kloppen. Maar goed, er zit iets in mijn buik!!! Ben onwijs misselijk, niet fijn, maar wel weer een zekerheidje. Dat is toch één van de verschijnselen, toch?!   Volgende week dinsdag naar de verlosk. voor het luisteren naar het hartje en dan weer twee weken later voor de echo om precies te bepalen wanneer we uitgerekend zijn. Ik hou jullie op de hoogte! Greetz Patries

Hoi Tryce,

Dat is nog eens goed nieuws! Geweldig meid! Bij mij nog steeds niks. Zaterdag NOD, dus wie weet. Laat maar even een stapeltje hormoon achter!
Gaaf die echo! En mooi dat jullie een hartje gezien hebben. Dat maakt het gelijk echt he?
Meid, ik hoop dat je dit keer een geweldige zwangerschap zult hebben. En over 7,5 maanden een pracht kindje kunt vasthouden! Dus stap voorzichtig op de roze of blauwe wolk, en ga er ook een beetje van genieten.
GEFELICITEERD!!!!!!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan