Voor sas24 NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi Natas,

Heel tof van je dat je nu de NOD lijst bijhoudt.
Helaas was mijn vruchtje niet goed dus die ik weer mee met ronde 3, ik denk dat mijn NOD 6 juni is.
Ik zal de komende dagen niet meer op de site te zien zijn want ik ga me even terugtrekken en me lekker op mijn bruiloft concentreren daarna ben ik een lekker weekje vrij samen met mijn man, dus ik besloten me even niet te conctreren op zwanger worden kan ik even mijn gedachte verzetten.

Dus spreek je snel weer.
Alvast bedankt Liefs Mirella

Lieve Mirella

Ik wens je een geweldig super mooie bruiloft toe

geniet ervan

ik zet je op de lijst

veel liefs natasja

((laat je het daarna nog weten hoe het was))

Hoi natasja,

Heb ik het goed dat jij de nod lijst bijhoud. Ik wil er ook wel bij op. Ik ben vandaag ongesteld geworden, maar mijn cyclus is onrelegmatig na de miskraam begin dit jaar.
Ik neem aan dat de miskraam niet als ronde mee geteld wordt dus dat zou betekenen dat ik deze keer 1 ronde achter de rug heb en nu aan mijn tweede ga beginnen. We hebben vorige maand pas weer groen licht gekregen van de GYN. Dus we zijn pas sindskort weer bezig. Er vanuit gaande dat ik dezelfde cyclus krijg als afgelopen maand, dan zou mijn NOD zijn op 17 juni ( maar ik hoop deze keer weer een normale cyclus te hebben). Hoe kan ik het beste mijn relsutaten, data ed aan je doorgeven?

Groeten mama van thijs.

p.s. ik heb een zoontje van bijna 16 maanden en ik ben 31 jaar. Moet/wil je nog meer weten?

Terug
Bovenaan