voor saskiaenmaik

A

Anoniem

Guest
hey,
hoe gaat het nou met je?
ik had al een keer een bericht achter gelaten via je hyves.
hier alles goed.
mijn ventje  moet as maandag al voor de 2de keer een prik halen,dus ben heel benieuwd hoe hij er nu op reageert.
de vorige keer had hij er daarna weinig last van alleen de volgende dag wat hangerig.
en hoe is het met jou mannetje?
al helemaal gewent aan het moederschap?ga jij weer werken of blijf je thuis??
veel vragen he,haha
groetjes teddyboy

quote: teddyboy schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2007 21:52:22'));

hey,
hoe gaat het nou met je?
ik had al een keer een bericht achter gelaten via je hyves.
hier alles goed.
mijn ventje  moet as maandag al voor de 2de keer een prik halen,dus ben heel benieuwd hoe hij er nu op reageert.
de vorige keer had hij er daarna weinig last van alleen de volgende dag wat hangerig.
en hoe is het met jou mannetje?
al helemaal gewent aan het moederschap?ga jij weer werken of blijf je thuis??
veel vragen he,haha
groetjes teddyboy

Hey Teddyboy!!!

Hier gaat alles goed hoor meid! Ja had je berichtje wel gezien, maar druk druk druk hé! Naja daar weet jij natuurlijk ook alles van! Rik moet niet aankomende maandag maar de maandag erop ook voor zijn 2e prikjes. Hoe was jou manneke dan na de eerste prikjes? Rik was gelukkig alleen maar wat slaperig en hoop dat dat straks ook alleen maar het geval!

Ik ben zeker gewend aan het moederschap! Tis echt genieten van zo'n klein prulleke, al is het af en toe best nog moeilijk om van je (niet mama) vrie ndinnen te horen hoe gezellig stappen weer is geweest, terwijl jij op tijd nar bed gaat omdat je de volgende ochtend paraat moet staan voor je kleintje! maar goed dat gevoel heb ik maar zelden hoor! Hoe voel jij je zo als moeder???

Ik ga trouwens weer werken. Ik moet over 2 weken alweer beginnen. Ik ga werken voor 3 dagen in de week en dan op woensdag, donderdag en vrijdag. En als straks de kleine naar school gat (ik weet het duurt nog lang , maar toch) dan vervalt de woensdag. En jij, ga jij werken of blijf je thuis??

Knuf Saskia

hee saskia, ben jij van de blauwe bordjes Rik? (stomme vraag natuurlijk maar ik kom ook uit Etten en ik zag vlakbij een geboren Rik, waarvan de naam van blauwe bordjes was gemaakt, een heel erg leuk gezicht!)

groetjes Kiek

quote: kiek1008 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 16:02:05'));

hee saskia, ben jij van de blauwe bordjes Rik? (stomme vraag natuurlijk maar ik kom ook uit Etten en ik zag vlakbij een geboren Rik, waarvan de naam van blauwe bordjes was gemaakt, een heel erg leuk gezicht!)

groetjes Kiek

Hoi Kiek,

nee dan is dat niet mijn Rik...ik had gewoon een ooievaar in de tuin. ik weet niet uit welke wijk jij komt. Ik woon namelijk in de wijk Grauwe Polder. Een ouwe vriendin van mij heeft ook een zoontje Rik gekregen 4 weken eerder dan mij en die woont in de Loofhout, misschien heb je het bij haar gezien??

Wel grappig dat je ook uit Etten komt!! En heb je net een kleintje of nie?

X Saskia

hey meis.

hier ook alles goed was gisteren ook druk druk druk dus nu pas reactie.
ik ben ook helemaal gewent aan het moederschap heerlijk vind ik het.
maar af en toe even alleen weg is ook wel erg lekker.. en dan bij thuis komst heerlijk naar me ventje om lekker te knuffelen en de lachen met hem.
ik ben gestopt met werken dus ben helemaal huismama maar ik heb wel nog me dingetjes die ik doe dus ik verveel me in iedergeval niet en kan dat doen wannneer ik wil dus dat is wel lekker...
ik ga vandaag kijken of we een fles kunnen laten vervallen en de rest mer kunnen geven,
ik moet hem vaak wakker maken voor de fles van 7uur/half 8 dus ik laat hem nu lekker liggen tot hij zelf komt en anders maak ik hem om half negen maar wakker..
ik wil hem dan 4 flessen van 200cc gaan geven kijken hoe hij daarop reageert.
hoeveel en hoevaak krijgt jou ventje te eten?
mijn ventje  kreeg de fles om 7 uur s avonds en dan bleef hij tot rond 9uur klaar wakker en moesten we hem voor de laatse voeding wakker maken dus ga nu kijken of ik de laatste fles om negen uur kan geven en dan lekker slapen!(als hij het ook wilt,mama kan het wel zo willen maar nu hij nog!)
as maandag moet hij de prik ben heel erg benieuwd.. zielig ik zie er al weer tegen op!maar ik weet dat het moet het is maar even en dan weer gebeurd(ik ben zelf niet zo'n held met naalden vandaar)
en ben jij al weer helemaal terug in je ouwe figuur??
(als je er geen antwoord op wilt geven moet je dat niet doen)
ik moet nu nog ong 4 kilo...maar of ik dan bij mijn heupen ook weer terug ben......
ach ja 9maanden erop..9maanden eraf he zeggen ze!
maar ik moet wel zeggen dat ik wel aan het uitkijken ben met eten,ik snoep niet en probeer als we ergens zijn ook wel van de hapjes afteblijven,anders blijf ik maar door eten en krijg ik het er niet zo snel meer af!!
nou ik ga nog maar een bakkie zetten en dan maar langzaam naar mijn ventje toe...
knuffel van hier..

quote: teddyboy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 07:53:17'));

hey meis.

hier ook alles goed was gisteren ook druk druk druk dus nu pas reactie.
ik ben ook helemaal gewent aan het moederschap heerlijk vind ik het.
maar af en toe even alleen weg is ook wel erg lekker.. en dan bij thuis komst heerlijk naar me ventje om lekker te knuffelen en de lachen met hem.
ik ben gestopt met werken dus ben helemaal huismama maar ik heb wel nog me dingetjes die ik doe dus ik verveel me in iedergeval niet en kan dat doen wannneer ik wil dus dat is wel lekker...
ik ga vandaag kijken of we een fles kunnen laten vervallen en de rest mer kunnen geven,
ik moet hem vaak wakker maken voor de fles van 7uur/half 8 dus ik laat hem nu lekker liggen tot hij zelf komt en anders maak ik hem om half negen maar wakker..
ik wil hem dan 4 flessen van 200cc gaan geven kijken hoe hij daarop reageert.
hoeveel en hoevaak krijgt jou ventje te eten?
mijn ventje  kreeg de fles om 7 uur s avonds en dan bleef hij tot rond 9uur klaar wakker en moesten we hem voor de laatse voeding wakker maken dus ga nu kijken of ik de laatste fles om negen uur kan geven en dan lekker slapen!(als hij het ook wilt,mama kan het wel zo willen maar nu hij nog!)
as maandag moet hij de prik ben heel erg benieuwd.. zielig ik zie er al weer tegen op!maar ik weet dat het moet het is maar even en dan weer gebeurd(ik ben zelf niet zo'n held met naalden vandaar)
en ben jij al weer helemaal terug in je ouwe figuur??
(als je er geen antwoord op wilt geven moet je dat niet doen)
ik moet nu nog ong 4 kilo...maar of ik dan bij mijn heupen ook weer terug ben......
ach ja 9maanden erop..9maanden eraf he zeggen ze!
maar ik moet wel zeggen dat ik wel aan het uitkijken ben met eten,ik snoep niet en probeer als we ergens zijn ook wel van de hapjes afteblijven,anders blijf ik maar door eten en krijg ik het er niet zo snel meer af!!
nou ik ga nog maar een bakkie zetten en dan maar langzaam naar mijn ventje toe...
knuffel van hier..

Thuis mama!! Wat leuk, ten minste als je voldoende om handen hebt. Ik vind het verschrikkelijk, ben eerlijk gezegd mijn verlof al beu!! Gelukkig mag ik over 2 weken weer werken! Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou van Rik en geniet enorm van hem, maar ik heb echt weer behoefte om ook iets voor mezelf te hebben!!   Ja zou het proberen 4 flessen! Rik haalt de nacht dan nog niet hoor! Hij krijgt nu 5 flessen van 190 cc. Niet alles gaat op hoor, maar de 5 flessen 180 cc gingen wel allemaal op, dus verhoog elke keer met 10 cc zodat hij kan wennen eraan! Maar goed ik vind Rik nog iets te klein om al over te gaan op 4 flessen. Nu krijgt ie de laatste zo rond 10.00 uur - 10.30 uur en dan komt ie weer rond 5.30 uur!

Ik ben idd ook geen held met naalden. Ik vroeg ook echt aan die vrouw daar, moeten ze zo groot zijn die naalden, tis nog maar zon klein prulleke. Maar goed ik heb maar even naar de andere kant gekeken! daarna heb ik Rik aangekeken, want die keek mij echt zo hulpeloos aan, van MAMA!!!! WAT DOEN ZE NOU!!! Nou dan breekt je hartje hoor als ze je zo aankijken, ja toch???

HHmmm nee ben totaal niet terug op mij oude figuur. Was bijna 25 kilo aangekomen en er moeten er nu nog 10 af...pppfff maar heb er zon moeite mee. Kan moeilijk iets laten staan. En mijn vriend is vrij mager en die wil wel snoepen, eant ja anders valt hij wel af. Dus haal ook gewoon alles in huis, maar dat maakt het niet makkelijker om te lijnen hoor!!!!!!!! Maar goed ik hoorde idd van iedereen van 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren! Dus daar hou ik me maar aan vast hahahaha we zullen zien!

Nou ga zo maar even een boterhammetje smeren voor mezelf!

XX Saske e Rik

zo weer een druk weekend.. vandaar late reactie...
nou de nieuwe fles tijden zijn tot nu toe goed verlopen!
vanmorgen moesten we hem zelfs om half negen wakker maken!
maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat het ook ineens anders kan zijn.. nu maar genieten van dit..
ik ben gisteren weer even wezen shoppen voor de kleine man!
leuke dingen hebben ze toch weer voor ze he!
ik kan vaak hele tassen vol kopen maar dat doen we maar niet..

ik vind het ook wel moeilijk hoor om af en toe al die lekkere dingen te laten staan..
maar ja ik weet waarvoor ik het doe!

heb jij het ook wel is dat je "bang"bent dat je het verkeerd doet met de kleine,af en toe ben ik wel is bang dat we iets verkeerd doen maar het gaat wel hartstikke goed het is dan af en toe de onzekerheid die toeslaat..
dat zal je denk ik wel altijd hebben bij de eerste maar ook weer bij een tweede..

wij hebben wel een heel makkelijk mannetje hij heeft al wel een eigenwilletje en hij vecht wel tegen zijn slaap maar voor de rest lacht hij heel veel en is al lekker aan het terug brabbelen..en als hij door heeft dat je naar hem kijkt gaat ie al een beetje uitslofen(zo komt het over)
nou ik ga nu even snel wat doen er komt zo weer bezoek...
xx

Terug
Bovenaan