voor sassie 28

A

Anoniem

Guest
Hoi, heb net onder jou reactie over de vakanties een reactie terug geschreven...Zie mijn stukje verderop..
Liefs R

aaaah wat lief, ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen.... ben nogal emotioneel op het moment geloof ik haha! ja morgen is DE dag... dan ga ik aan de ketting. (grapje)  we houden het klein, met s'avonds een warm en koud buffet voor naaste familie en vrienden, heel knusjes dus..

ja is kreta mooi? ik ben nog nooit naar griekenland geweest, maar iedereen spreekt vol lof over dat land, wij gaan naar agios nikolaos... waar ben jij geweest?

liefs sas

proficiat meid!! al het geluk van de wereld gewenst voor jullie! wie weet is het op vakantie wel raak! ze zeggen het vaak he, als je totaal ontspannen bent dus wie weet!! hele fijne dag en veel plezier gewenst op je vakantie!!

knuffel sweety

Hoi, sorry, was even weg...
Wij zijn drie keer naar Malia geweest, en een keer naar Rethmnon.
Vier keer geweest dus.
Ik vind het vooral leuk omdat je zulke mooie routes kunt rijden, en de ''bergen'' in etc. Lekkere stranden, en aardige mensen. Wel weer even geleden dat we er waren..voor het laatst in 2001. Toen werden we zelfs herkend door de mensen daar..zo leuk..Het weer is er warm, en de zon staat hoog.
Eten, daar moet je van houden..ik niet zo.
Hele leuke oude straatjes, en leuke excursies.
Bijv, Spinalonga is indrukwekkend.
Wij hebben er altijd weer even veel plezier.
Jullie gaan dus een beetje naar de oostkant begrijp ik. Een leuke plaats ook, met een meer. [ daar zit een verhaal aan..hoor je daar vast wel..]
Het verkeer is echt rommelig, en als mensen willen inhalen, toeteren ze en moet je op de vluchtstrook rijden, zodat ze kunnen inhalen..Lachen als je dat in het begin niet weet, want dan vraag je je af waarom ze toeteren..
Mannen zijn heel ''aanwezig'' en anders dan we hier gewend zijn..ook als je met je vriend komt zelfs..hihi
Maargoed, ik kan nog wel even doorgaan zo als je begrijpt..
We hadden best weer gewild, maar vier personen vliegen is wel erg duur.
Groet R

Terug
Bovenaan