voor Scorpy (en de rest die dit wil lezen)

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve Scorpy,

Wat ontzettend lief dat je aan me gedacht hebt, echt super lief.
We hebben vanmorgen onze 1ste echo gehad en het was echt GEWELDIG.

Ons  kruimeltje loopt helemaal goed op schema, 7 wkn en 5 dgn. Het hartje klopt uit volle borst, is zo mooi om te zien (maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen).
Je zag duidelijk naast het vruchtje het vruchtzakje liggen met een verbindings strengetje er tussen.

Wat waren wij opgelucht en trots. Er viel echt een hele zware last van onze schouders af. Pas nu durven wij te gaan genieten en een beetje plannen te gaan maken. We zijn maar eens op die roze wolk geklommen die al een paar wkn boven ons huis drijft en ik moet zeggen; het bevalt wel hierboven.

15 Maart, ben dan 10 wkn, hebben wij onze 2de echo. Lekker snel alweer (toch een voordeel  van de MMM).

Maar hoe is het met jou?
Ik las dat jullie 3de IUI mislukt is. De 4de gaat het (hoop ik) worden voor jullie. De vorige keer hadden jullie ook 2x nodig. Dus wel de moed erin blijven houden hoor.
Mijn  blijven draaien voor jou (en voor de rest natuurlijk ook). Ik  heb nog plaats op mijn roze wolk, dus hopelijk kom  je er snel bij.
Ben je alweer bezig met de 4de poging of houden jullie een mnd rust?  

Ik probeer alles een beetje bij te houden op dit forum (niet alles maar wel de meiden die ik al heel lang "ken"), maar het is zo veel samen met het Oktober en het zwanger zijn forum dat ik  vaak de weg kwijt raak.
Ik ben ook heel erg moe en vaak ook misselijk dat ik echt mega vroeg op mijn bed lig. Slapen, slapen en nog eens slapen.
Dat ik  de laatste tijd  niet reageer op alle stukjes van jou en de andere wil dus niet zeggen dat ik niet meeleef met jullie, integendeel.
Ik lees alles nog wel maar heb  nu vaak  niet de energie om overal op te reageren. Hopelijk gaat dat weer snel veranderen.

Dus lieve Scorpy, om er even een eind aan te breien; heel veel succes met jullie 4de IUI. Ik nog steeds heel driftig voor je.
En nogmaals een dikke  voor jou.

Kruimel

Hallo allebei,

Ik zag 2 bekende namen hier dus dacht ik reageer ff. Hier inge van de oude garde.
Kruimel, het gaat dus lekker met zwanger zijn. Moeilijk he om te gaan genieten. Maaaaaaar je bent al een aardig eind op weg zo te horen!! groot gelijk hoor!

Helaas nog geen succes dus Scorpy. Erg jammer want als ik het er eentje gun dan ben jij het wel. Het gaat goedkomen dat is zeker alleen zou het ook fijn zijn als het ff opschiet toch?

Ik blijf jullie beiden volgen!

X ing

Hoi alledrie

Kruimel wat goed om te lezen dat de kruimel het goed maakt (had stiekem gekeken op het oktober forum) Blijf lekker op je roze wolk zitten.
Inge ook jij graag op de grote roze wolk blijven.
Ik duim voor jullie beiden dat de kleintjes goed blijven groeien.
Scorpy, voor jou duim ik hard dat deze iui poging goed gaat en dat je ook plaats mag nemen op de roze wolk.
Ik zelf ben gisteren begonnen met mijn eerste ivf poging. Eindelijk mag ik ook weer verder.

Liefs

Lydia

Hallo lieve meiden,

Sorry dat ik nu pas reageer hoor. Had even een pauze ingelast op het forum na mislukken 3e IUI. Was me zwaar tegengevallen. Het goede nieuws is dat ik nu net terug ben uit het ziekenhuis en nr. 4 er weer op heb zitten, of althans het medische deel. Het spannendste komt nu natuurlijk: WACHTEN WACHTEN EN NOG EENS WACHTEN!!! Had maar 1 ei deze keer maar goed je hebt ook maar 1 nodig. Het is wel supersnel gegaan deze ronde, 1,5 week na ongi al weer IUI gehad.. raar kan dat toch lopen.

Kruimel wat ben ik toch zo ontzettend blij dat alles goed is!!! Echt een pak van mijn hart. En idd ik weet het.. zo prachtig en intens ontroerend om je kindje te zien met een hartslag. Tot nu toe voor mij het mooiste gevoel! Heerlijk meid voor jullie. Blijf maar lekker stevig op die prachtige wolk zitten!! Ik hoop dat ik er binnenkort naast kan komen zweven.

Ing, jou weblog hou ik in de gaten hoor. Blijf je volgen! En ben voor jullie ook intens blij. Mooie wieg trouwens en wat heb je al een prachtige buik. Blijf rustig aan doen, luister goed naar je lichaam, maar dat doe je ook wel. En ook voor jou geldt: waag het niet om van die wolk af te komen!

En lieve Lydia, ook voor jou blijven de duimen draaien en ik wens je zo ontzettend veel succes bij jullie 1e IVF. Laat dit nu maar onze ronde worden zodat we bij Ing en Kruimel kunnen gaan buurten.

Heel veel liefs
Scorpy

Hallo meiden!!!

Leuk dat jullie ons af en toe even komen opzoeken!!!! Ik hoop dat het bij jullie goed blijft gaan! Hou ons op de hoogte. En voor Scorpy:   succes met de wachtweken. Ik duim met je mee voor goed nieuws. Trouwens, het is wel snel bij je gegaan zeg. Je kan het maar weer gehad hebben, al die ziekenhuis bezoeken.

Lfs, Kippie.

Hoi lieve meiden,

Natuurlijk kom ik jullie nog vaak opzoeken hier, ben jullie nog lang niet vergeten hoor.
Ik ga door met jullie steunen totdat het ook bij jullie gelukt is. Jullie verdienen het allemaal zo.

van kruimel

Terug
Bovenaan